//
کدخبر: ۲۶۶۳۰۲ //

برای مصدومیت نباید کرونا و تعطیلات را بهانه کرد

مهاجم تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان معتقد است که بازیکنان همیشه و در هر شرایطی در خطر مصدومیت‌های سخت قرار دارند.

برای مصدومیت نباید کرونا و تعطیلات را بهانه کرد
به گزارش فرتاک نیوز،

 مهرداد بایرامی، با اشاره به آخرین وضعیت تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان اظهار داشت: خدا را شکر وضعیت تیم ما نسبت به هفته‌های گذشته بهتر است و اردوی خوبی در تهران داشتیم. سه بازی دوستانه هم با نساجی، پرسپولیس و سایپا که بازی به بازی بهتر شدیم و حالا هم خودمان را آماده شروع مسابقات می‌کنیم.

وی درباره موقعیت تیمش در لیگ برتر و اینکه آیا آن‌ها دغدغه سقوط دارند یا خیر، تأکید کرد: ما در جدول شرایط خاصی داریم و این‌طور نیست که نگران نباشیم. ممکن است با یک برد به رده نهم یا دهم جدول برویم یا با یک باخت شرایط سخت‌تری پیدا کنیم. البته حق تیمی مثل گل‌گهر نیست که با این بازیکنان و امکانات خوبی که دارد به لیگ دسته اول سقوط کند. ما تلاش می‌کنیم تا در ادامه لیگ برتر نتایج خوبی بگیریم.

بایرامی با بیان اینکه تیمش در شروع مجدد لیگ بازی سختی با سپاهان دارد، خاطرنشان کرد: سپاهان همیشه جزو تیم‌های پرقدرت و مدعی لیگ است و در اصفهان کار آسانی نداریم. با این حال امیدواریم که از اصفهان با امتیاز برگردیم. از طرفی غیبت هواداران سپاهان هم می‌تواند برای تیم ما فاکتور مثبتی باشد.

مهاجم گل‌گهر در پاسخ به این پرسش که «آیا خطر مصدومیت‌های شدید بازیکنان این تیم را دچار نگرانی نکرده است؟»، عنوان کرد: مصدومیت‌های سخت برای بازیکنان همیشه وجود دارد. من برای بازیکنانی که اخیراً رباط صلیبی پاره کرده‌اند ناراحت شدم، خصوصاً مرتضی تبریزی، ولی مصدومیت همیشه در کمین بازیکنان است و امکان دارد همه ما در شرایطی کاملاً آماده یا ناآماده مصدوم شویم. اعتقاد من این است که برای این مصدومیت‌ها، نباید کرونا و تعطیلات را بهانه کرد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۶۶۳۰۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان