//
کدخبر: ۲۶۶۰۷۹ //

بازی کردیم اما علاقه ای به ادامه ی لیگ نداریم!

باشگاه تراکتور اعلام کرد با وجود انجام دیدار تدارکاتی، همچنان مخالف برگزاری لیگ برتر است.

بازی کردیم اما علاقه ای به ادامه ی لیگ نداریم!
به گزارش فرتاک نیوز،

تراکتور که پس از تعطیلی چند باره زمان آغاز تمرینات‌اش به دلیل ابتلای چند نفر از اعضای این تیم به ویروس کرونا، طی سه هفته اخیر اعلام کرده در قالب گروه‌های چند نفره و در نوبت‌های مختلف تمرینات‌اش را برگزار می‌کند، امروز در یک دیدار دوستانه به میدان رفت.

سرخ پوشان فوتبال آذربایجان که یکی از مخالفان جدی برگزاری لیگ برتر هستند و حتی در این هفته هم به تعطیلی مسابقات تاکید داشتند، امروز یک دیدار دوستانه برگزار کردند تا از سایر رقبای خود عقب نمانند.

تراکتوری‌ها در حالی در دیدار تدارکاتی امروز موفق به کسب پیروزی ۴ بر صفر مقابل علم و ادب تبریز شدند که به غیر از اشکان دژاگه، اوکاچا حمزویی و جفرسون یوری، سایر بازیکنان را در این مسابقه داشتند و به نوعی با حداکثر نفرات آماده لیگ برتر شدند.

با وجود اینکه تراکتور این مسابقه دوستانه را انجام داده، اما آنها همچنان به تعطیلی لیگ برتر پافشاری دارند و در مطلبی کوتاه برای انجام دیدار تدارکاتی برابر علم و ادب تبریز عنوان کرده‌اند:«این بازی بنا به صلاحدید کادر فنی صرفاً جهت قرار گرفتن بازیکنان در شرایط مسابقه و حفظ آمادگی انجام شده و طی روزهای آتی نیز دیدارهای تدارکاتی انجام خواهد شد، با این حال باشگاه تراکتور در خصوص حضور در مسابقات لیگ‌برتر همچنان بر مواضع قبلی تاکید دارد.»

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۶۶۰۷۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان