//
کدخبر: ۲۶۵۱۲۳ //

فخرالدینی: فقط دنبال گرفتن جام قهرمانی هستند

بازیکن تیم فوتبال تراکتور با اشاره به اینکه فقط یک تیم موافق برگزاری بازی‌هاست، گفت: فقط دنبال گرفتن جام قهرمانی هستند و چیزی برایشان مهم نیست؛ اما برای ما سلامتی خودمان و خانواده‌مان از همه چیز مهم‌تر است.

فخرالدینی: فقط دنبال گرفتن جام قهرمانی هستند
به گزارش فرتاک نیوز،

بازیکن تیم فوتبال تراکتور با اشاره به اینکه فقط یک تیم موافق برگزاری بازی‌هاست، گفت: فقط دنبال گرفتن جام قهرمانی هستند و چیزی برایشان مهم نیست؛ اما برای ما سلامتی خودمان و خانواده‌مان از همه چیز مهم‌تر است.

"میلاد شیخ فخرالدینی" در گفت‌وگویی با اشاره به ابتلای شش نفر از اعضای تیم تراکتور به کرونا، اظهار کرد: این موضوع باعث نگرانی تمامی بازیکنان شده است. خانواده‌ام مدت‌هاست موارد بهداشتی را رعایت کرده و بیرون نمی‌روند، الان من با چه امیدی تمرین کنم؟ می‌ترسم کرونا گرفته و به خانواده ام منتقل کنم.

وی با بیان اینکه تراکتور از هیچ تیمی نمی‌ترسد، توضیح داد: تراکتور یکی از بهترین تیم‌های نیم فصل دوم است و در لیگ برتر و جام حذفی شانس قهرمانی دارد. 27 امتیاز دست نخورده باقی مانده و نمی‌توان گفت که چه تیمی قهرمان می‌شود.

شیخ فخرالدینی ادامه داد: برخی‌ها فوتبال را با سایر مشاغل مقایسه می‌کنند، این افراد دنبال هیجان هستند و با یکسری حرف‌ها، ما را مقابل مردم قرار می‌دهند، این حرف‌ها زشت است، آقای محترم، اینکه می‌گویی «خون بازیکن رنگین‌تر از خون راننده تاکسی نیست» به چه معنی است؟ پایه و اساس این صحبت‌ها اشتباه است و از جایی که گفتند این حرف‌ها را بزنید، اشتباه گفته‌اند. شرایط ما خیلی فرق می‌کند؛ به طوری که تمامی جامعه می‌توانند حین کار از ماسک و دستکش استفاده کنند، ولی آیا ما هم می‌توانیم در زمین فوتبال ماسک بزنیم و یا به فوروارد حریف نزدیک نشویم؟ موقع ضربات کاشته به ناچار باید با بازیکنان حریف «من تو من» شویم.

وی اضافه کرد: به‌جای اینکه امثال آقای زنوزی را برای حضور در این فوتبال ترغیب کنند، تحت فشار قرار می‌دهند، آقای زنوزی بدون چشم داشت در این فوتبال هزینه ‌می‌کند، برخلاف کشورهای اروپایی اینجا نه پول اسپانسر هست نه پول حق پخش تلویزیونی؛ پس امثال زنوزی فقط به خاطر عشق و علاقه‌شان در این فوتبال هزینه می‌کنند.

این بازیکن تراکتور تصریح کرد: برخی‌ها می‌گویند که «مالک تراکتور برای اینکه هزینه نکند، مخالف برگزاری بازی‌هاست» این در حالیست که واقعیت چنین نیست. برای شخصی که در دو سال بیش از 120 میلیارد تومان هزینه کرده و هیچ درآمدی از فوتبال نداشته، هیچ فرقی نمی‌کند که چند میلیارد دیگر هزینه کند.

وی در خصوص برخی گفته‌ها مبنی بر اینکه «کرونا به این زودی ها تمام نمی‌شود»، ادامه داد: ما هم این موضوع را قبول می‌کنیم؛ ولی با زمان دادن بیشتر، تیم‌ها می‌توانند پروتکل های بهداشتی ابلاغی فیفا را رعایت کنند. اکنون زمان کافی برای ایجاد زیرساخت‌ها وجود ندارد.

وی با انتقاد از برنامه‌ریزی انجام شده برای ادامه مسابقات، مطرح کرد: الان باید بدنسازی کرده و وارد مسابقات شویم، سپس 10روز استراحت کرده و با بدنسازی مجدد، وارد لیگ بیستم شویم که این کار برای فوتبالیست‌ها سم است. مطمئن باشید با این برنامه، بازیکنان مصدوم می‌شوند.

شیخ فخرالدینی با بیان اینکه سازمان لیگ، فصل آتی را با رعایت تمامی پروتکل‌ها برگزار کند، گفت: برخی از نفرات منافع ملی را مطرح می‌کنند؛ اما بدانید که برگزاری بازی‌ها برای فوتبال ملی ضرر دارد؛ چرا که بازیکنان بعد از 80 روز دوری، وارد مسابقات خواهند شد و ملی‌پوشان مصدوم می‌شوند. کسانی که این حرف‌ها را مطرح می‌کنند، دنبال این نیستند که خون چه‌ کسی رنگین‌تر است و به فکر فوتبال ملی هم نیستند. آنان فقط دنبال جام هستند.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۶۵۱۲۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان