//
کدخبر: ۲۶۴۹۹۰ //

مبلغ محکومیت باشگاه تراکتور در سایت فیفا وجود دارد

نماینده مالک باشگاه تراکتور گفت: مبلغ محکومیت باشگاه در سایت فیفا قرار گرفته و همه مسائل شفاف و روشن است.

مبلغ محکومیت باشگاه تراکتور در سایت فیفا وجود دارد
به گزارش فرتاک نیوز،

بهداد بیات نماینده مالک باشگاه تراکتور درباره افشای رقم واقعی محکومیت این باشگاه تبریزی درمورد پرونده‌های استوکس و اروین اظهار کرد: باشگاه تراکتور از همان ابتدا هم مبلغی را اعلام نکرد و رقم محکومیت در سایت فیفا قرار گرفته و همه مسائل شفاف و روشن است. ما در پرونده استوکس ۴۷۵ هزار یورو و در پرونده اروین هم ۱۹۰ هزار یورو محکوم شدیم.

بیات درباره اینکه وکلای پرتغالی چه ارزیابی در مورد پرونده‌های حقوقی تراکتور در فیفا دارند، گفت: ما اسناد جدیدی را به وکلای پرتغالی ارائه کردیم تا در دادگاه عالی ورزش استفاده کنند. البته این اسناد را به وکیل سوئیسی هم داده بودیم، اما او استنادی به این مدارک نکرده بود.

او درباره اینکه چقدر امیدوار به صادر شدن رای به نفع باشگاه تراکتور دارد، بیان کرد: قاضی‌ها در دادگاه عالی ورزش (CAS) براساس قانون خود رای می‌دهند و ما مستندات جدید را ارسال کردیم و قاضی پرونده رای نهایی را صادر می‌کند. امیدواریم که رای به نفع ما صادر شود و بهترین اتفاق رخ بدهد.

نماینده مالک باشگاه تراکتور بیان کرد: به هر حال وکلای پرتغالی و اسپانیایی از لایحه دفاعی لودویچ دلشات وکیل سوئیسی تعجب کردند و این وکیل باید در دادگاه سوئیس پاسخگوی لوایح خود باشد.

بیات درباره مثبت شدن تست کرونای ۶ عضو تیم تراکتور بیان کرد: بله ۶ عضو تیم ما تست شان مثبت شده است. همچنین تا جایی که اطلاع دارم زنوزی همچنان بر مواضع خود پابرجاست و مخالف برگزاری ادامه بازی‌های لیگ برتر است. به هر حال این موضوع منطقی است که باشگاه ما با ۶ عضو مبتلا به کرونا و حضور ۳ بازیکن در خارج از کشور نخواهد در لیگ برتر شرکت کند. تیم‌های دیگر هم باید واقعیت‌ها را بگویند و جواب تست‌های خود را صادقانه به فدراسیون فوتبال اعلام کنند.

نماینده باشگاه تراکتور درباره اینکه مسعود شجاعی به علت پرداخت نشدن مطالبات مالی اش حاضر نیست به تبریز بیاید، گفت: به هر حال سهرابی مدیرعامل باشگاه باید درباره شجاعی و دژاگه صحبت کند، اما تا جایی که اطلاع دارم بازیکنان ما حقوق خود را مطابق قرارداد خود تاکنون گرفته اند و باشگاه تراکتور هیچ مشکل مالی ندارد.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۶۴۹۹۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان