//
کدخبر: ۲۶۶۰۵۱ //

لیسبون میزبان مرحله نهایی چمپیونزلیگ شد

در جلسه نهایی امروز یوفا شکل جدید برگزاری لیگ قهرمانان و لیگ اروپا و نیز میزبانان مراحل نهایی این دو تورنمنت معرفی شد.

لیسبون میزبان مرحله نهایی چمپیونزلیگ شد
به گزارش فرتاک نیوز،

امروز و از ساعت 18 در نیون سوئیس قرار بود در مورد برگزاری ادامه لیگ قهرمانان و لیگ اروپا تصمیم نهایی اتخاذ شود. در نهایت مقرر شد تا از دور یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان به بعد در شهر لیسبون به انجام برسد.

پایتخت پرتغال با دو ورزشگاه بزرگ(دالوژ و آلوالاده) میزبان این بازی ها خواهد بود.

لیگ قهرمانان

هنوز 4 بازی از یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان باقیمانده که وضعیت برگزاری شان نامشخص است. فعلا یوفا در انتظار پایان یافتن لیگ های داخلی است تا از اواسط آگوست بتواند لیگ قهرمانان را به انجام برساند.

طبق اعلام یوفا تاریخ برگزاری این بازی ها نیز شنبه 8 آگوست(18 مرداد) خواهد بود ولی هنوز وضعیت میزبانی نامشخص است و یا در لیسبون خواهد بود یا در زمین تیم های میزبان.

دیدارهای یک چهارم نهایی به بعد اما در لیسبون و به صورت تک بازی خواهد بود و در مجموع با انجام 7 بازی بدون تماشاگر بین 12 تا 23 آگوست(22 مرداد تا 2 شهریور)، سرانجام تکلیف قهرمان چمپیونزلیگ مشخص می شود. 28 و 29 مرداد، تاریخ انجام دو بازی نیمه نهایی و دوم شهریور نیز بازی نهایی برگزار می شود.

لیگ اروپا

15 و 16 مرداد بازی های عقب افتاده دور رفت یک هشتم نهایی لیگ اروپا بین سویا و رم و اینتر-ختافه و به صورت تک بازی در آلمان برگزار خواهد شد و پس از انجام بازی های برگشت، از تاریخ 25 مرداد، بازی های یک چهارم نهایی به بعد به صورت تک بازی در فرانکفورت آلمان به انجام خواهد رسید.

لیگ قهرمانان زنان و سوپرکاپ اروپا

دو ورزشگاه سن مامس و آنوئتا از شهر های بیلبائو و سن سباستین اسپانیا نیز برای برگزاری لیگ قهرمانان فوتبال زنان در نظر گرفته شده است. سوپرکاپ اروپا نیز 24 سپتامبر(3 مهر) در بوداپست مجارستان برگزار خواهد شد.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۶۶۰۵۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان