//
کدخبر: ۲۴۹۷۴۱ //

لایپزیگ و آتالانتا در جمع هشت تیم برتر لیگ قهرمانان اروپا

لایپزیگ و آتالانتا با پیروزی برابر تاتنهام و والنسیا برای نخستین بار توانستند به یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا صعود کنند.

لایپزیگ و آتالانتا در جمع هشت تیم برتر لیگ قهرمانان اروپا
به گزارش فرتاک نیوز،

دیدارهای برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در اسپانیا و آلمان برگزار شد و دو تیم آتالانتا و لایپزیگ در جمع هشت تیم برتر قرار گرفتند.

لایپزیگ در ورزشگاه خود به مصاف تاتنهام ژوزه مورینیو رفت و با سه گل پیروز شد. مارسل سابیتزر در دقایق ۱۰ و ۲۱ گلزنی کرد. با وجود این که تاتنهام فرصت زیادی برای جبران داشت و می توانست با نتیجه ۳ بر ۲ به دور بعد صعود کند حتی یک گل هم به ثمر نرساند. امیل فوسبرگ گل سوم تیمش را در دقیقه ۸۷ به ثمر رساند. لایپزیگ برای نخستین بار به یک چهارم نهایی راه یافت.

والنسیا و آتالانتا در یک شرایط ویژه بازی خود را در مستایا برگزار کردند. این دیدار برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا پشت درهای بسته انجام شد. خفاش ها دوباره یک شکست تلخ را برابر تیم ایتالیایی تجربه کردند و با نتیجه ۴ بر ۳ مغلوب شدند.

تنها سه دقیقه از بازی گذشته بود که داور یک پنالتی به نفع مهمان اعلام کرد و یوسیپ ایلیچ نتیجه را یک بر صفر کرد تا والنسیا در همان دقایق نخست ضربه سختی بخورد. اکنون میزبان برای جبران نتیجه باید چهار گل به ثمر می رساند تا بازی مساوی شود. در ادامه کوین گامیرو بازی را یک بر یک کرد. با این حال دوباره اشتباه بازیکن والنسیا موجب شد داور یک پنالتی دیگر به نفع آتالانتا اعلام کند. ایلیچ در دقیقه ۴۴ دبل کرد.

در شروع نیمه دوم گامیرو باز هم بازی را به تساوی رساند. حمله های خفاش ها ادامه داشت تا این که فران تورس گل سوم را وارد دروازه آتالانتا کرد. با این حال ایلیچ با هت تریک خود کور سوی امید والنسیا را از بین برد. او در دقیقه ۸۲ گل دیگری به ثمر رساند تا یک پوکر در لیگ قهرمانان به نام خود ثبت کند. آتالانتا نیز مانند لایپزیگ برای نخستین بار به یک چهارم نهایی صعود کرد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ايسنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۴۹۷۴۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان