//
کدخبر: ۲۶۵۹۹۴ //

مسی بعد از کرونا،آماده تر و ترسناک تر

بعد ازشروع مجدد مسابقات لالیگا پس از شیوع ویروس کرونا، لیونل مسی از لحاظ فرم بدنی در اوج قرار دارد و در ۲ هفته موفق به ثبت گل شده است.

مسی بعد از کرونا،آماده تر و ترسناک تر
به گزارش فرتاک نیوز،

بارسلونا در چارچوب هفته بیست و نهم رقابت‌های لالیگا موفق شد با نتیجه ۲ بر صفر از سد لگانس بگذرد و همچنان در صدر جدول رده بندی باقی بماند.

لیونل مسی در این دیدار موفق شد گل دوم تیمش را به ثمر برساند و بازهم مانند جدال برابر مایورکا گلزنی کند. مسی حالا با ۲۱ گل، با فاصله‌ آقای گل للیگا به حساب می‌آید. با این حال نکته جالب توجه این است که مسی بعد از شروع مجدد مسابقات فوتبال پس از شیوع ویروس کرونا بسیار آماده‌تر از قبل شده است و توانسته در هر ۲ دیدار ستاره تیمش باشد.

او با اینکه در آستانه ۳۳ سالگی است اما فرم بدنی فوق‌العاده‌ای دارد. در دیدار برابر لگانس او چندین بار توسط بازیکنان حریف با خطاهای بعضا عجیب متوقف شد اما بازهم مانورهای فوق‌العاده‌ای داد که یکی از آنها منجر به گرفتن پنالتی روی گل دوم شد. او همچنین در دقیقه ۹۶ با استارتی عالی توپ را از بازیکن لگانس گرفت و یک تنه به قلب دفاع حریف زد.

مسی در مجموع در فصل ۲۰۱۹-۲۰۲۰ در تمامی مسابقات این آمار را از خود بر جای گذاشته است: ۳۳ بازی، ۲۶ گل، ۱۱۳ شوت، ۱۸ پاس گل، ۲۴ ایجاد موقعیت مسلم گلزنی، ۱۹۹ دریبل موفق، ۱۵۴۱ پاس صحیح، ۶۲ خطا

باید دید بارسا با این فوق ستاره آرژانتینی در لیگ و لیگ قهرمان اروپا به چه نتیجه‌ای خواهد رسید. مسی فعلا تا رسیدن به جایزه کفش ضلا فاصله زیادی دارد چرا که لواندوفسکی ۱۰ گل بیشتر از او زده است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۶۵۹۹۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان