//
کدخبر: ۲۶۵۵۲۶ //

رکورد افسانه ای ژاوی هدف بعدی لیونل مسی

لیونل مسی، ستاره آرژانتینی بارسلونا قصد دارد در ماه های آتی باز هم رکوردشکنی کند.

به گزارش فرتاک نیوز،

امشب بارسلونا بعد از حدود سه ماه دوری از میادین دوباره به مستطیل سبز باز خواهد گشت و هوادارانی که در این مدت دلتنگ تماشای عملکرد لیونل مسی بودند، می توانند از بازی او مقابل مایورکا لذت ببرند. این ستاره 32 ساله قصد دارد در ماه های پیش رو تمام افتخارات ممکن در بارسلونا را از آن خود کند.

لیونل مسی در حال حاضر بهترین گلزن و پرافتخارترین بازیکن تاریخ باشگاه بارسلونا به شمار می آید، اما از نظر تعداد بازی هنوز در رتبه اول قرار ندارد. در مجموع ژاوی با 730 بازی در تاریخ بارسلونا در صدر است و لیونل مسی با 718 حضور و 12 مسابقه کمتر، در صورت حضور در همه مسابقات می تواند این فصل هم به رکورد ژاوی برسد.

همچنین در عرصه بیشترسین بازی لالیگا نیز ژاوی با 505 بازی در رتبه اول حضور دارد و مسی با 474 در رتبه بعدی قرار گرفته و رسیدن به این رکورد به فصل بعد موکول می شود، زیرا 11 هفته تا پایان این فصل بیشتر نمانده اشست. اما برای رکوردشکنی در تاریخ لالیگا کار لیونل مسی دشوار است. آندره زوبی زاره تا، دروازه بان بزرگ بارسلونا با 622 بازی و رائول، اسطوره رئال مادرید با 550 دیدار رتبه های بالای جدول را به خود اختصاص داده اند و لیونل مسی باید حداقل سه فصل دیگر به بازی کردن در بالاترین سطح فوتبال اسپانیا ادامه دهد.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۶۵۵۲۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان