//
کدخبر: ۲۶۵۹۷۶ //

کلوپ: در خانه بمانید/حمایت شما را احساس خواهیم کرد!

سرمربی تیتم فوتبال لیورپول از هواداران تیمش خواست نکات بهداشتی را رعایت و در خانه بمانند و قهرمانی در لیگ برتر باعث نشود تا آنها به خیابان ها بریزند.

کلوپ: در خانه بمانید/حمایت شما را احساس خواهیم کرد!
به گزارش فرتاک نیوز،

به نقل از دیلی میل، بالاخره بعد از مدت‌ها لیورپول می تواند طعم قهرمانی در لیگ برتر را بچشد. فصل جاری لیگ برتر انگلیس به خاطر شیوع کرونا قرار است به زودی آغاز شود و لیورپول در صورت کسب دو برد دیگر قهرمان لیگ برتر می‌شود و در صورت امتیاز دادن سیتی، چه بسا شاگردان کلوپ زودتر قهرمانی در لیگ برتر انگلیس را جشن بگیرند.

یورگن کلوپ سرمربی لیورپول در پیامی به هواداران تیمش گفت: این هنوز فوتبال است و هنوز هم برای شماست. این بدان معنی است که ما در ورزشگاه خواهیم بود و شما در خانه خواهید بود. من می توانم به شما قول بدهم ، ما حمایت شما را احساس خواهیم کرد. ما از آن استفاده خواهیم کرد ، شما هنوز هم ۸۰ یا ۹۰ درصد سوخت موجود در مخازن ما هستید. ما واقعاً از آن استفاده خواهیم کرد و به آن احتیاج خواهیم داشت. اما ، پیام آخر: ایمن باشید ، ما را از خانه پشتیبانی کنید.

این ویدئو در تاریخ ۵۳ سالگی کلوپ منتشر شد و مربی برنده لیگ قهرمانان اروپا نیز ادای احترام به مسئولیتی را که این باشگاه و جهان فوتبال در طی چند ماه دشوار نشان داده اند ، نمایان کرد.

وی افزود: مواقعی وجود داشت که ما دقیقاً نمی دانستیم که آیا در این فصل دوباره بازی خواهیم کرد یا خیر.شایعاتی درباره پایان زودهنگام فصل به وجود آمد و اکنون ما در اینجا ایستاده ایم و طی دو روز لیگ دوباره آغاز می شود. از آنجا که واقعاً با مسئولیت پذیری رفتار کردیم ، مسئولیت را نشان دادیم باید این کار را همچنان ادامه دهیم. ما کارهایی را که باید انجام دهیم انجام دادیم زیرا می خواستیم عزیزان و سایر دیگران را نجات دهیم.

لیورپول در اولین دیدار بعد از ازسرگیری رقابت های لیگ برتر انگلیس برابر همشهری خود یعنی اورتون قرار خواهد گرفت.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۶۵۹۷۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان