//
کدخبر: ۲۶۵۸۹۲ //

عالیشاه: شرایط خیلی خوبی در جدول داریم، اما اصلاً و ابداً کار را تمام شده نمی‌دانیم

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: درست است که از نظر امتیازی شرایط خیلی خوبی در جدول داریم، اما اصلاً و ابداً کار را تمام شده نمی‌دانیم.

عالیشاه:  شرایط خیلی خوبی در جدول داریم، اما اصلاً و ابداً کار را تمام شده نمی‌دانیم
به گزارش فرتاک نیوز،

امید عالیشاه در گفت‌وگو با رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، درباره آخرین وضعیت پرسپولیس در آستانه آغاز دوباره لیگ برتر گفت: خوشبختانه شرایط خیلی خوبی داریم. بازیکنان در روزهای تعطیلی تمرینات هم از تمرین غافل نشدند و به همین دلیل شرایط بدنی بازیکنان خوب است. دو بازی دوستانه هم تا اینجا برگزار کردیم و امروز هم سومین دیدار را انجام خواهیم داد. این بازی‌ها به ما کمک زیادی خواهد کرد تا به شرایط خوب‌تری برسیم. مطمئناً روز به روز شرایط تیم بهتر خواهد شد و تا شروع بازی‌های لیگ می‌توانیم به صد درصد آمادگی برسیم.

وی در مورد وضعیت آمادگی خودش هم تصریح کرد: خدا را شکر که وضعیت خودم هم خوب است. در این مدت تمرینات خیلی خوبی داشتم و مثل همیشه هر زمان که کادرفنی صلاح بداند و به هر اندازه‌ای که بازی کنم با همه توان برای موفقیت پرسپولیس تلاش خواهم کرد. تا جایی که توان دارم همه جوره به تیم کمک می‌کنم تا بهترین اتفاقات برای پرسپولیس و هوادارانش رقم بخورد.

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس درباره بازی با پیکان که تقابل صدرنشین و قعرنشین لیگ برتر است، اظهار داشت: به‌هرحال امتیاز گرفتن در نیم‌فصل دوم واقعاً کار سختی است و تیم‌ها برای موفقیت باید در نیم‌فصل اول امتیازات لازم را جمع‌آوری کنند. درست است که از نظر امتیازی شرایط خیلی خوبی در جدول داریم، اما اصلاً و ابداً کار را تمام شده نمی‌دانیم. اگر این تفکر در تیم ما وجود داشته باشد، زمین خواهیم خورد. با انگیزه‌ای که بین بازیکنان خودمان می‌بینم چنین چیزی در تیم وجود ندارد و در هر بازی برای بردن به زمین خواهیم رفت. البته این را هم در نظر بگیرید که تیم پیکان تیم خیلی خوبی است که کادر فنی و بازیکنان خوبی هم دارد، اما با شرایطی که از تیم خودمان می‌بینم ما برای بردن راهی زمین خواهیم شد.

«چند باشگاه لیگ برتری با انتشار بیانیه‌ای خواستار تعطیلی لیگ برتر شده‌اند» عالیشاه در این مورد گفت: من کارشناس نیستم. این بیانیه را روز گذشته خواندم، اما به نظرم بازی با کلمات و به کار بردن کلمات قلمبه، فقط بازی با افکار عمومی است. چطور پنج شش باشگاه به خودشان اجازه می‌دهند که درباره آینده لیگ یا تعطیلی آن اظهارنظر کنند؟ ما 16 تیم در لیگ برتر هستیم، اما جالب است که فقط پنج شش تیم خواستار تعطیلی لیگ هستند. اگر قرار است نظرسنجی هم کنند که همین موضوع بهترین جواب خواهد بود. من قصد بی‌احترامی به هیچ باشگاهی را ندارم، اما این کار باشگاه‌هایی که بیانیه دادند دقیقاً بی‌احترامی به کل لیگ و بازیکنان است. وقتی کارگران یا کارمندان در محیط بسته کار می‌کنند، چرا باید مقابل فوتبال بازی کردن ایستاد؟ آیا به کارگران و کارمندان هم برای کرونا نگرفتن تضمینی داده شده است؟ سؤال من از کسانی که این بیانیه را امضا کردند این است که آیا آنها خارج از فوتبال، بیرون از خانه نمی‌روند؟ یعنی فقط در محیط فوتبال کرونا می‌گیرند؟

وی در ادامه درباره نبودن تماشاگران در بازی‌های لیگ و غیبت هواداران افزود: هواداران سرمایه اصلی پرسپولیس هستند و پرسپولیس حتی در آسیا هم با نام هوادارانش شناخته می‌شود. قطعاً حضور هواداران باعث دلگرمی ما در بازی‌ها بود، اما الان شرایط به گونه‌ای است که نمی‌توانیم از حضور آنها بهره ببریم. شک ندارم که قلب هواداران با ما خواهد بود و از دعای آنها انرژی می‌گیریم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۶۵۸۹۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان