//
کدخبر: ۲۶۵۵۳۴ //

رئال مادرید ستاره مد نظر بایرن مونیخ را غافلگیر می کند

بایرن مونیخ از نظر اقتصادی قدرت خرید کای هاورتز را ندارد و از پروسه جذب این ستاره آلمانی انصراف می دهد.

به گزارش فرتاک نیوز،

نشریه دیلی میل مدعی شد بایرن مونیخ در تابستان امسال تمرکز خود را در بازار نقل و انتقالات روی جذب لروی سانه، وینگر منچسترسیتی و خرید یک دفاع راست متمرکز کرده و به همین دلیل توان خرید کای هاورتز را نخواهد داشت. به نظر می سد کادر فنی بایرن مونیخ به این نتیجه رسیده که نیازی به خرید کای هاورنتز نیست و علیرغم مذاکرات در یک سال اخیر، آنها ممکن است از پروسه جذب این پدیده آلمانی انصراف دهند.

در وهله اول، بایرن مونیخ قصد دارد به هر ترتیبی مقدمات خرید لروی سانه را فراهم کند. مذاکرات بین آنها و باشگاه منچسترسیتی آغاز شده و علیرغم اختلاف در قیمت، بایرن امیدوار است با رقمی کمتر از 50 میلیون پوند بازیکنی که تنها یک سال دیگر قرارداد دارد را جذب کند.

این بهترین خبر برای رئال مادرید و چلسی خواهد بود. این دو تیم نیز در هفته های اخیر تحرکات فراوانی برای خرد کای هاورتز داشته اند و حتی اخبار حاکی از رد پیشنهاد 80 میلیون یورویی رئال مادرید از سوی لورکوزن بوده است. اما با توجه به تمایل خود کای هاورتز به جدایی، به نظر می رسد مدیران لورکوزن به این نتیجه رسیده اند که امکان حفظ او وجود ندارد و به همین دلیل تیم های خواهان این بازیکن احتمالا در شرایط راحت تری می توانند برای خرید هاورتز با مدیران لورکوزن مذاکره کنند.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۶۵۵۳۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان