//
کدخبر: ۲۶۵۵۲۱ //

رئال مادرید قصد فروش این ستاره را ندارد

آینده اشرف حکیمی، مدافع مراکشی و جوان رئال مادرید در هاله ای از ابهام قرار گرفته است.

رئال مادرید قصد فروش این ستاره را ندارد
به گزارش فرتاک نیوز،

عملکرد درخشان اشرف حکیمی  در فصل جاری باعث شده تردیدها در مورد آینده او افزایش یابد. باشگاه بایرن مونیخ وضعیت اشرف حکیمی را به شدت مورد توجه قرار داده و اولین باشگاهی است که از رئال مادرید برای خرید این مدافع مراکشی سوال کرده است. حکیمی زمانی که احساس مهم بودن در برنابئو داشته باشد می خواهد به رئال مادرید برگردد و در صورت تکرار شرایط گذشته، ممکن است او همچنان به بازی کردن در بوندسلیگا ادامه دهد

طبق ادعای نشریه مارکا، مدیران رئال مادرید می دانند که بایرن و پاری سن ژرمن خواهان بستن قرارداد با اشرف حکیمی هستند و دورتموند نیز می خواهد او را حفظ کند، اما آنها علاقه ای به از دست دادن این مهره ارزشمند ندارند. البته مسئله اینجاست که کهکشانی ها در حال حاضر بازیکنی مانند دنی کارواخال را در این پشت در اختیار دارند و هیچیک از این دو بازیکن توقع ندارند در فصل بعد نیمکت نشین باشند.

فروش اشرف حکیمی می تواند از نظر مالی برای رئال مادرید مفید باشد و در این شرایط دشوار موقعیت خرید بازیکنان جدید را برای این تیم فراهم کند. اما آنها نگران هستند در آینده حسرت از دست دادن اشرف حکیمی را بخورند و عملکرد درخشان این بازیکن در فصل جاری چه در امور هجومی و چه در بخش دفاعی، تردید بزرگی بای کادر فنی رئال مادرید ایجاد کرده است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۶۵۵۲۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان