//
کدخبر: ۲۶۵۴۹۲ //

بیرانوند با ناراحتی از پرسپولیس می‌رود

دروازه‌بان پرسپولیس در شرایطی در آستانه ترک ایران قرار دارد که ممکن است سفر او به بلژیک با بازگشتی همراه نباشد.

بیرانوند با ناراحتی از پرسپولیس می‌رود
به گزارش فرتاک نیوز،

علیرضا بیرانوند بامداد فردا برای حضور در تست‌های پزشکی باشگاه آنتورپ راهی بلژیک خواهد شد. این در شرایطی است که سنگربان اول چهار سال اخیر سرخپوشان در این مدت جلسات زیادی را با مسوولان باشگاه برگزار کرده تا با دریافت مطالباتش از سرخپوشان جدا شود.

بیرانوند طبق توافق‌نامه قبلی از تاریخ ۱۲ تیرماه بازیکن آنتورپ محسوب می‌شود و از طرفی فردا برای انجام تست‌های پزشکی راهی کشور بلژیک می‌شود. این دروازه‌بان در تازه‌ترین اظهارات خود اعلام کرده که ممکن است این سفر با بازگشتی همراه نباشد اما مسوولان باشگاه پرسپولیس همچنان امیدوار هستند که این دروازه‌بان را تا پایان فصل همراه خود داشته باشند.

از طرفی در این میان مشکلاتی هم به وجود آمده است. دروازه‌بان پرسپولیس برخی بندهایی در قراردادش داشت که در صورت جدایی در میانه فصل آن بندها به او اختصاص پیدا نخواهد کرد.

موضوع دیگر بخش پاداش قهرمانی این فصل است. این پاداش تا زمانی محاسبه می‌شود که بیرانوند در پرسپولیس حضور دارد و بخش اعظمی از این پاداش‌ها به او اختصاص پیدا نمی‌کند. با این حال مسوولان باشگاه پرسپولیس به بیرانوند قول‌هایی مبنی بر عملی شدن تمام این بندها را داده‌اند به شرط اینکه او حاضر به ادامه همکاری با پرسپولیس باشد.

مسوولان باشگاه در حالی این قول را به بیرانوند داده‌اند که قصد دارند او را تا پایان فصل حفظ کنند. 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۶۵۴۹۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان