//
کدخبر: ۱۹۷۷۳۶ //

طوفان سرخ در نقل‌وانتقالات؛ دو مهاجم خارجی طعمه‌‌‌‍‌های جذاب پرسپولیس! + عکس

بنابر شنیده‌ها، پرسپولیس تلاش خود را برای جذب مهاجم جدید آغاز کرده است.

طوفان سرخ در نقل‌وانتقالات؛ دو مهاجم خارجی طعمه‌‌‌‍‌های جذاب پرسپولیس! + عکس
به گزارش فرتاک نیوز،

بنابر شواهد، باشگاه پرسپولیس سرمربی جدید خود را انتخاب کرده است و از این پس تمرکز خود را روی جذب بازیکنان جدید در پُست‌های مختلف خواهد گذاشت.

خط حملۀ سرخ‌های پایتخت در فصل گذشته عملکرد خوبی نداشت و مهاجمان این تیم نتوانستند آن‌طور که باید دروازۀ حریفان را باز کنند. گفته می‌شود علی علیپور، یکی از مهاجمان ثابت قرمزها طی چند فصل اخیر هم قصد دارد فوتبال خود را در اروپا ادامه بدهد و احتمالاً به‌زودی راهی بلژیک خواهد شد. ماریو بودیمیر کُروات هم که بعید است به ایران بازگردد. با این حساب به نظر می‌رسد پرسپولیس نیاز مبرمی به تقویت خط حملۀ خود دارد.

شنیده‌ها حاکی از این است که سرخ‌ها تلاش خود را برای مذاکره با کی‌روش استنلی، مهاجم برزیلی سپاهان و آقای گل فصل گذشته لیگ آغاز کرده‌اند و امیدوارند این بازیکن را به‌زودی به‌خدمت بگیرند. قرارداد این بازیکن با طلایی‌پوشان به پایان رسیده است و او هنوز اقدامی برای تمدید قراردادش نکرده است.

ظاهراً استنلی تنها گزینۀ قرمزهای تهران برای خط حمله نیست و مسئولان این باشگاه، آنتونی استوکس، مهاجم زهردار تراکتور را هم در نظر دارند. البته این بازیکن با تیمش قرارداد دارد اما هنوز در تمرینات پُرشورها حاضر نشده است و خبرها از جدایی او از تیم تبریزی حکایت دارد.

-111281

کی‌روش استنلی - آنتونی استوکس

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ورزش 11
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۹۷۷۳۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان