//
کدخبر: ۲۶۵۴۴۲ //

کفاشیان بجای بهاروند؛ممکن است؟

برخی از مدیران فعلی فدراسیون فوتبال با اجرای تصمیم علی کفاشیان مخالف هستند و می گویند او نباید در جلسات هیات رییسه فدراسیون فوتبال شرکت کند.

کفاشیان بجای بهاروند؛ممکن است؟
به گزارش فرتاک نیوز،

علی کفاشیان که به تازگی محرومیت 5 ساله اش از سوی کمیته استیناف به یک سال تقلیل پیدا کرده و این مدت هم به پایان رسیده اعلام کرده در جلسات بعدی هیات رییسه فدراسیون فوتبال شرکت خواهد کرد و به عنوان نایب رییس اول سرپرستی فدراسیون فوتبال را تا زمان برگزاری انتخابات برعهده خواهد گرفت.

بر اساس قانون هر گاه رییس فدراسیون فوتبال از سمت خود استعفاء کند نایب رییس اول جای او را خواهد گرفت اما از آنجایی که در زمان استعفای مهدی تاج – علی کفاشیان در فدراسیون فوتبال حضور نداشت نایب رییس دوم یعنی حیدر بهاروند عهده دار این سمت شد.

یکی از مخالفین حضور دوباره علی کفاشیان در جلسات هیات رییسه فدراسیون فوتبال که تمایلی به افشای نام خود نداشت در این باره به خبرنگار ما گفت: « طبق بند 8 ماده 11 کنفدراسیون فوتبال آسیا هر گاه عضو هیات رییسه سه جلسه غیبت غیر موجه در جلسات داشته باشد از جمع اعضای هیات رییسه خارج خواهد شد. هم چنین ماده 8 اساسنامه فدراسیون فوتبال می گوید عضو هیات رییسه اگر از سمت خود استعفاء دهد به طور اتوماتیک وار از جمع اعضای هیات رییسه خارج خواهد شد. علی کفاشیان استعفای خود را هر چند به صورت کتبی ارایه نداده است اما در این باره و در مصاحبه با رسانه ها به طور شفاهی استعفای خود را اعلام کرد. او البته باید استعفای خود را به صورت کتبی هم ارایه می داد که ارایه نداد.»

فدراسیون فوتبال با انتشار بیانیه ای نامه نگاری علیه کفاشیان به کنفدراسیون فوتبال آسیا را رد کرده و اذعان داشته روابط صمیمانه هیات رییسه با او ادامه خواهد داشت. به هر صورت اگر در جلسه این هفته هیات رییسه فدراسیون فوتبال شاهد حضور علی کفاشیان باشیم بدین معنی است که او نایب رییس اول فدراسیون فوتبال بشمار می رود و می تواند به جای حیدربهاروند اداره فدراسیون فوتبال را تا زمان برگزاری انتخابات در دست بگیرد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۶۵۴۴۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان