//
کدخبر: ۲۶۴۷۷۶ //

برنامه احتمالی سازمان لیگ برای آغاز فصل ۰۰-۹۹

سازمان لیگ در حال برنامه ریزی برای شروع فصل جدید بازهای لیگ برتر است.

برنامه احتمالی سازمان لیگ برای آغاز فصل 00-99
به گزارش فرتاک نیوز،

سازمان لیگ برنامه بازی های باقی مانده فصل جاری را تدوین کرده است و اکنون در حال مطالعه روی فصل جدید بازی ها است. با پایان بازی های باقی مانده این فصل در مرداد ماه تیم های حاضر در لیگ قهرمانان آسیا وارد بازی های باشگاهی بین المللی خواهند شد. در ماه مهر و در روزهای 17 و 22 تیم ملی در مرحله مقدماتی جام جهانی 2022 با تیم های هنگ کنگ و کامبوج بازی خواهد داشت و پیش از برگزاری بازی ها تیم ملی نیاز به اردوی تدارکاتی خواهد داشت. بلافاصله بعد از اتمام بازی ها بر اساس توصیه فیفا بازیکنان حاضر در اردوی تیم ملی باید 15 روز استراحت کنند. عملا امکان شروع بازی های لیگ بلافاصله بعد از اتمام بازی های تیم ملی وجود ندارد. بر همین اساس سازمان لیگ قصد دارد فصل جدید بازی ها را آبانماه آغاز کند.

طبیعی است فصل 00-99 با توجه به زمان های از دست رفته و شروع از آبانماه فشرده برگزار شود. به خصوص که بازی های مقدماتی جام جهانی ادامه پیدا خواهد کرد و بازی های لیگ قهرمانان آسیا نیز در تقویم وجود خواهد داشت و در چنین شرایطی تیم ها به جای اعتراض به فشردگی بازی ها که اجتناب ناپذیر است باید به گونه ای بدنسازی کنند که در جریان فصل بازیکنان کمتر دچار مصدومیت شوند.

بر اساس اعلام یکی از مسئولان سازمان لیگ احتمال شروع بازی های فصل جدید در اواخر آبانماه بیشتر از اوایل آن است و این به خاطر استراحتی است که سازمان لیگ می خواهد برای بازیکنان تیم ملی در نظر بگیرد. باید توجه داشت با پایان بازی های لیگ آنها وارد استراحت نخواهند شد، چرا که ابتدا باید تیم های خود را در لیگ قهرمانان همراهی کنند و به این ها باید دو بازی تیم ملی در ماه مهر را هم اضافه کرد.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۶۴۷۷۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان