//
کدخبر: ۲۶۴۶۷۳ //

بیرانوند: تا ۱۲ تیر بازیکن پرسپولیس هستم

علیرضا بیرانوند می‌گوید که اگر به تست پزشکی هم برود بعد از آن بازخواهد گشت اما قراردادش 12 تیر به اتمام می‌رسد و دو باشگاه باید در این باره توافق کنند.

بیرانوند: تا 12 تیر بازیکن پرسپولیس هستم
به گزارش فرتاک نیوز،

علیرضا بیرانوند صبح امروز در فدراسیون فوتبال حضور یافت و بعد از برگزاری جلسه در این نهاد، به باشگاه پرسپولیس رفت تا جلسه ای را با مدیران این باشگاه داشته باشد. او لحظاتی قبل از ساختمان باشگاه خارج شد و در حالی که تمایلی به صحبت با خبرنگاران نداشت، با هجوم پرسش های آن ها و البته طرفدارانش مواجه شد که در خیابان منتظر وی بودند.

بیرانوند در حالی که محل را به سمت خودروی خود ترک می‌کرد و با هواداران عکس یادگاری می‌گرفت، در پاسخ به سوالی درباره جدایی اش گفت: این قراردادی است که بین تیم بلژیکی و پرسپولیس است و من هم تا جایی که قانون اجازه دهد در پرسپولیس می‌مانم.

او که به نظر عصبانی و ناراحت بود، در پاسخ به این سوال که آیا 9 بازی آخر در ترکیب قرمزها بازی خواهد کرد، عنوان کرد: من نمی‌دانم، این تصمیم را باشگاه می‌گیرد و تا جایی که قانون اجازه بدهد در تمرینات پرسپولیس باقی خواهم ماند.

بیرانوند راجع به خبری مبنی بر حضورش در آنتورپ در آخر هفته پاسخ داد: به نظرم فکر کنم تا آخر هفته خواهم رفت. اگر هم قرار بود که چهارشنبه بروم فقط برای تست های پزشکی بود و تا 12 تیر که بازیکن پرسپولیس هستم، برمی‌گردم.

دروازه بان شماره یک تیم ملی در پاسخ به این سوال که آیا خودش دوست دارد تا آخر بازی ها در پرسپولیس بماند، اظهار داشت: من اگر قرار بود بروم که همان نیم فصل می‌رفتم، ویروس کرونا باعث شده که بازی ها عقب بیفتند و چون عقب افتاده، توافق باید بین دو باشگاه باید انجام شود و امیدوارم تصمیم درست بگیرند.

وی همچنین با اشاره به تقویم فوتبال بلژیک و لزوم حضورش در این کشور گفت: آنجا 7 مرداد فینال جام حذفی را دارند که خیلی برایشان مهم است. شاید اگر کرونا نبود من با خیال راحت می‌رفتم تمریناتم را انجام می‌دادم اما الان بازی ها دو سه ماه عقب افتاده و توافق باید بین باشگاه ها صورت بگیرد.

او که صبح با چهره خندان در فدراسیون حاضر شده بود و با خبرنگاران نیز شوخی می‌کرد، درباره چهره عصبانی و ناراحتش عنوان کرد: ناراحتی من چیز دیگری است و آقای رسول پناه و رغبتی می‌دانند.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۶۴۶۷۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان