//
کدخبر: ۲۶۴۵۵۱ //

سینا صنعت ایذه و آریوبرزن بهبهان در لیگ برتر کشتی فرنگی شرکت می‌کنند‌

رئیس هیئت کشتی استان خوزستان گفت: دو تیم سینا صنعت ایذه و آریوبرزن بهبهان به‌طور قطعی در لیگ برتر کشتی فرنگی بزرگسالان کشور حضور پیدا کردند.

سینا صنعت ایذه و آریوبرزن بهبهان در لیگ برتر کشتی فرنگی شرکت می‌کنند‌
به گزارش فرتاک نیوز،

سید حسین مرعشی اظهار داشت: خوشبختانه هیئت کشتی استان از جایگاه خوبی در کشور برخوردار است و ما طی دو سال پیاپی بیشترین نماینده را در لیگ برتر کشتی بزرگ‌سال داشته‌ایم.

وی در ادامه افزود: این دو تیم می‌توانند به علاوه افراد رزرو شده 5 نفر دیگر را نیز معرفی کنند و من شاهد تلاش‌های این دو تیم از نزدیک بودم.

رئیس هیئت کشتی استان تصریح کرد: هیئت کشتی استان در بین 47 هیئت ورزشی استان جایگاه اول و بهترین هیئت ورزشی در استان را دارد و در سطح کشوری ما بعد از مازندران و تهران در جایگاه سوم کشوری قرار داریم که این خود نشان دهنده عملکرد عالی کشتی در استان بوده است.

مرعشیان با بیان اینکه کرونا سبب نشده قهرمانان کشوری و جهانی ما از تشک کشتی و تمرین دور شوند گفت: در دوران کرونا کشتی‌گیران و قهرمانان کشوری زیرنظر مربیان تیم ملی کشتی در شهرهای خودشان تمرین‌های لازم را می‌کنند و ما هم مانند دیگر هیئت‌های ورزشی استان منتظر اعلام وضعیت فعالیت‌های ورزشی از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونا هستیم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۶۴۵۵۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان