//
کدخبر: ۲۶۴۵۲۹ //

برشا قرارداد ماریو بالوتلی را فسخ کرد

گزارش‌ها در ایتالیا حاکی از آن است که باشگاه برشا ستاره جنجالی‌اش ماریو بالوتلی را اخراج کرده است.

برشا قرارداد ماریو بالوتلی را فسخ کرد
به گزارش فرتاک نیوز،

 رسانه‌های ایتالیایی گزارش دادند که باشگاه برشا ماریو بالوتلی ستاره ایتالیایی خود را خارج کرده است. علت اخراج بالوتلی عدم حضور او در تمرینات این تیم بوده است.

گازتا دلو اسپورت و نیکولو شیرا روزنامه‌نگار معروف ایتالیایی با انتشار این خبر مدعی شدند که ماسیمو سلینو امروز صبح با ارسال نامه‌ای برای بالوتلی فسخ قرارداد سه ساله او با این باشگاه را اعلام کرده.

بر اساس این گزارشها، باشگاه برای فسخ این قرارداد نیازی به انجام اقدامات قانونی نداشته چرا که پیش از ارسال این نامه از طرف رئیس باشگاه، درباره شرایط فسخ قرارداد با این بازیکن 29ساله با وکلای او مذاکره کرده و به نتیجه رسیده است.

با اینکه قرارداد بالوتلی با برشا تا سال 2022 معتبر است اما در قرارداد او بندی وجود دارد که در صورتیکه در پایان فصل برشا به دسته پایین‌تر سقوط کند قرارداد بالوتلی فسخ خواهد شد. در مذاکرات باشگاه با وکلای بالوتلی در این باره صحبت شده که بالوتلی با استفاده از این بند، با فسخ قراردادش موافقت کند.

بالوتلی تابتسان گذشته بعد از چهار سال حضور در فرانسه و پوشیدن پیراهن مارسی به ایتالیا برگشت و پیراهن برشا، تیم شهر زادگاهش را به تن کرد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۶۴۵۲۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان