//
کدخبر: ۲۶۴۰۰۲ //

بیانیه وزارت ورزش و جوانان در خصوص مصاحبه دکتر نمکی

وزارت ورزش و جوانان در مورد بازگشایی باشگاه‌ها و انجام لیگ‌های ورزشی خود را کاملا تابع مصوبات ستاد ملی کرونا و وزارت بهداشت و درمان می‌داند.

بیانیه وزارت ورزش و جوانان در خصوص مصاحبه دکتر نمکی
به گزارش فرتاک نیوز،

وزارت ورزش و جوانان در پی مصاحبه وزیر بهداشت و درمان بیانیه‌ای صادر کرد.

 متن کامل بیانیه‌ را در زیر می‌خوانید:

وزارت ورزش و جوانان ضمن تقدیر از تلاش‌های کادر درمانی کشور لازم می‌داند با توجه به مصاحبه امروز وزیر محترم بهداشت و درمان توضیحات زیر را ارائه کند:

وزارت ورزش و جوانان در طول ۱۰۰ روز گذشته کاملا براساس دستورالعمل‌های ستاد ملی کرونا عمل کرده و همچنان هم بر اساس این مصوبات عمل می‌کند ضمن اینکه در همه این مدت با وزارت بهداشت و درمان همکاری و هماهنگی کامل داشته و دارد و همچنان هم به این رویه ادامه می‌دهد.

مجوز بازگشایی باشگاه ها، اماکن ورزشی و تمرینات تیم‌های فوتبال حاضر در لیگ برتر و لیگ یک طبق بند‌های ۱۰ و ۱۱ مصوبه بیستمین جلسه ستاد ملی کرونا درتاریخ ۹۹/۲/۲۷ که بریاست رییس جمهور محترم برگزار شدو نیز براساس ابلاغیه مورخ ۹۹/۲/۳۱ آقای دکتر علیرضا رئیسی، معاون بهداشت وزارت بهداشت و درمان صادر شده که بر اساس آن شروع تمرینات لیگ برتر و دسته یک از تاریخ ۹۹/۳/۱ و شروع مسابقات از ۹۹/۳/۲۲ بدون تماشاگر و براساس پروتکل لیگ فوتبال بلامانع اعلام شده است. البته این ابلاغیه مفاد دیگری نیز در مورد بازگشایی اماکن ورزشی اعم از باشگاه‌های بدنسازی، استخر‌های روباز و... نیز دارد که اطلاع رسانی شده است.

وزارت ورزش و جوانان در مورد بازگشایی باشگاه‌ها و انجام لیگ‌های ورزشی خود را کاملا تابع مصوبات ستاد ملی کرونا و وزارت بهداشت و درمان می‌داند و هرگاه براساس اقتضائات و شرایط زمانی و مکانی مصوبات این ستاد تغییر کند وزارت ورزش و جوانان نیز طبق آن در تصمیمات و برنامه ریزی‌های خود تجدید نظر کرده ومطابق شرایط روز تصمیمات لازم را اتخاذ خواهد نمود.

در پایان یکبار دیگر لازم می‌دانیم از تلاش وزیر محترم بهداشت ودرمان واموزش پزشکی و همچنین کادر درمانی کشورتشکر و برای آن‌ها آرزوی موفقیت کنیم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۶۴۰۰۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان