//
کدخبر: ۲۶۳۸۳۷ //

رکورد تاریخی ستاره بارسلونا در راه است

آرتورو ویدال، هافبک 32 ساله بارسلونا در مسیر یک رکورد فوق العاده در عرصه باشگاهی قرار دارد.

رکورد تاریخی ستاره بارسلونا در راه است
به گزارش فرتاک نیوز،

آرتورو ویدال تنها بازیکنی است که با سه باشگاه مختلف و همچنین در لیگ های بزرگ اروپا به این مهم دست یافته است. این روند در فصل 12-2011 و در دوران حضور ویدال در یوونتوس آغاز شد و تا امروز ادامه دارد. ستاره شیلیایی می تواند این فصل و در لباس بارسلونا برای نهمین بار متوالی عنوان قهرمانی لیگ را فتح کند. سه قهرمانی در یوونتوس، سه جام در بایرن مونیخ و دو لالیگا با لباس بارسلونا، کارنامه خیره کننده ویدال در سال های اخیر بوده است.

آرتورو ویدال در این رابطه گفت: "فتح 9 قهرمانی لیگ پیاپی رویایی خواهد بود، زیرا دستیابی به این رکورد بسیار دشوار است. من هنوز احساس خوبی دارم و به مبارزه و برنده شدن در جام های مختلف ادامه خواهم داد. معدود بازیکنانی در تاریخ فوتبال این کار را انجام داده اند و من به این روند افتخار می کنم. امیدوارم این فصل در لباس بارسلونا برای نهمین فصل متوالی موفق به قهرمانی در لیگ شوم."

علیرغم شایعات فراوان در مورد جدایی آرتورو ویدال، نشریه موندو دیپورتیوو دیروز مدعی شد این بازیکن به مدیران تیمش اطلاع داده خواهان ماندن در نوکمپ است و می خواهد با لباس بارسا فاتح لیگ قهرمانان هم بشود. جالب اینجاست علیرغم این کارنامه فوق العاده در لیگ، آرتورو ویدال هنوز در لباس هیچ تیمی موفق به کسب عنوان قهرمانی در لیگ قهرمانان نشده است.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۶۳۸۳۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان