//
کدخبر: ۲۶۳۷۲۵ //

یوونتوس به دنبال جذب ستاره پاری سن ژرمن

مارکو وراتی، هافبک ایتالیایی پاری سن ژرمن مورد توجه یوونتوس قرار گرفته است.

یوونتوس به دنبال جذب ستاره پاری سن ژرمن
به گزارش فرتاک نیوز،

یوونتوس در سال 2012 و هنگامیکه مارکو وراتی به عنوان یک هافبک آینده دار در پسکارا ظهور کرد نیز به دنبال خرید این هافبک ریزنقش بود، اما در نهایت کارلو آنچلوتی که در آن مقطع هدایت پاری سن ژرمن را بر عهده داشت موفق به جذب مارکو وراتی شده و این هافبک ایتالیایی راهی پاریس شد.

اما سایت کالچومرکاتو مدعی شد احتمال معاوضه تابستانی بین میرالیم پیانیچ و مارکو وراتی وجود دارد. پیانیچ به دنبال جدایی از یوونتوس است و بارسلونا علاقه زیادی به خرید این هافبک بوسنیایی دارد، اما دو تیم در مورد گزینه معاوضه بین پیانیچ و آرتور ملو به توافق نرسیده اند و هافبک برزیلی بارسا خواستار ماندن در نوکمپ است.

اما با توجه به احتمال حضور مکس آلگری در فصل بعد روی نیمکت پاری سن ژرمن، ممکن است میرالیم پیانیچ نیز به همراه او راهی  پاریس شده و اینگونه مقدمات حضور مارکو وراتی در تورین فزراهم شود. مائوریتسیو ساری علاقه به جذب یک هافبک کارساز در ترکیب 4-3-3 دارد و مارکو وراتی می تواند نقشی همانند جورجینو در چلسی را برای ساری ایفا کند. وراتی در تابستان سال 2016 نیز به شدت مورد توجه بارسلونا قرار داشت و تا آستانه انتقال به این تیم پیش رفت، اما در نهایت توافق حاصل نشد و وراتی در پاریس ماندگار شد.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۶۳۷۲۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان