//
کدخبر: ۲۶۲۲۰۵ //

استعفای منزوی هنوز پذیرفته نشده است

رییس هیات مدیره باشگاه استقلال می گوید هنوز با استعفای عضو هیات مدیره این باشگاه موافقت نشده است.

استعفای منزوی هنوز پذیرفته نشده است
به گزارش فرتاک نیوز،

رییس هیات مدیره باشگاه استقلال می گوید هنوز با استعفای عضو هیات مدیره این باشگاه موافقت نشده است.

اسماعیل خلیل زاده، رییس هیات مدیره باشگاه استقلال اظهار کرد: با توجه به اعلام برگزاری مجدد مسابقات نیاز به یک نشست داشتیم تا مشکلات بازیکنان و تمرینات را بررسی کنیم.

او درباره صحبت های منزوی درباره مشکلات و بدهی های استقلال از سال های گذشته هم توضیح داد: درباره صحبت های آقای منزوی اطلاعی نداشتم چون در تراز مالی سال های گذشته ندیدم، یعنی قید نشده بود. الان آقای منزوی این موضوع را مطرح کردند که بدهی ۹۰۰ میلیون تومانی تبدیل به حدود ۲ میلیارد شده است. چه اتفاقی افتاده است من نمی دانم. در تراز مالی اصلا وجود نداشت.

او در پاسخ به این پرسش که آیا استعفای منزوی پذیرفته شده است یا خیر گفت: استعفا داده اما تا این لحظه پذیرفته نشده است. حتما وزراتخانه تصمیم می‌گیرد.

خلیل زاده درباره قرارداد جدید این باشگاه با اسپانسر جدید هم بیان کرد: در اولین جلسه بعد از عید به این نتیجه رسیدیم که قرارداد کارگزاری شرکت آریا برتر فسخ شود و کارگزار جدید بیاید. می توانیم توافق کنیم و فکر نمی کنم مشکلی پیش بیاید. قرارداد ما با آریا برتر داور دارد و داور می تواند فسخ کند. دو طرف اگر موافق باشند می توانند فسخ کنند.

خلیل زاده اضافه کرد: من امروز می گویم آرام آرام مشکلات باشگاه در حال حل شدن است. از چند روز دیگر هم تمرینات شروع می شود. من خودم چون به کرونا مبتلا شدم مخالف بازی ها در این زمان هستم. اما به دلیل دستورات مسئولان باشگاه باید برای بازی کردن آماده شود. به نظر من مدیرعامل تلاش می کند و باید کمک کنیم تا هم از لحاظ مالی و اجرایی مشکلات حل شود.

او درباره اعتراض بازیکنان به شروه مجدد لیگ هم گفت: بازیکنان باید تست بدهند. حالا یا در بیمارستان یا جای دیگر. نمی شود تست ندهند. در هیات مدیره هم دو دستگی وجود ندارد. بحث می کنند و آخر هم با خوبی و خوشی خداحافظی می کنند. در همه هیات مدیره ها همینطور است.

خلیل زاده در پاسخ به این پرسش که آیا منزوی در جلسه بعدی هیات مدیره حضور پیدا می کند یا خیر هم بیان کرد: من که دوست دارم منزوی بماند و به خود او هم گفتم. او نیروی خوب و کاربلدی است. از زمانی که من سرپرست شدم او استعفا داده بود. تا امروز هم او را نگه داشتیم. ان شاء الله می ماند.

او درباره گزارش مجلس درباره وضعیت مالی استقلال و پرسپولیس هم اظهار کرد: من این گزارش را مطالعه نکرده ام. مطالعه می کنم به سوالات پاسخ می‌دهم.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۶۲۲۰۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان