//
کدخبر: ۲۶۲۲۰۴ //

سپاهان بی خیال شکایت به CAS شده است؟

شکایت به دادگاه عالی ورزش در رابطه با پرونده دیدار برابر پرسپولیس، همچنان در واحد حقوقی باشگاه سپاهان در حال بررسی است.

سپاهان بی خیال شکایت به CAS شده است؟
به گزارش فرتاک نیوز،

شکایت به دادگاه عالی ورزش در رابطه با پرونده دیدار برابر پرسپولیس، همچنان در واحد حقوقی باشگاه سپاهان در حال بررسی است.

طبق قانون باشگاه سپاهان 20 روز کاری پس از دریافت حکم کمیته استیناف فرصت دارد تا در صورت صلاحدید پرونده را برای رسیدگی به دادگاهی بلندمرتبه تر یعنی دادگاه عالی ورزش یا به صورت اختصاری CAS ارسال کند.

رای کمیته استیناف دیدار لغو شده سپاهان و پرسپولیس در ورزشگاه نقش جهان حواشی زیادی به همراه داشت و در نهایت اعضای کمیته استیناف نیز مانند اعضای کمیته انضباطی، حکم به برتری سه بر صفر شاگردان یحیی گل محمدی دادند، تاعلاوه بر سپاهان که اختلافش با صدر جدول به عدد 10 امتیاز رسید، سایر تیم های مدعی هم از این رای، دل خوشی نداشته باشند.

حکم کمیته استیناف در تاریخ 8 اردیبهشت ماه اعلام شد و احتمالا یک روز بعد به باشگاه سپاهان ابلاغ شده است؛ با این وصف یعنی تا امروز که 30 ام اردیبهشت ماه سال 1399 را پشت سر می گذاریم، 20 روز از ابلاغ رای سپری شده است و با توجه به بندِ قانون که تنها روزهای کاری را در نظر می گیرد، مدیران باشگاه اصفهانی تنها چند روز دیگر برای بررسی این موضوع در اختیار دارند.

روز گذشته پزشک سخنگوی باشگاه سپاهان اعلام کرد که موضوع بردن شکایت به CAS همچنان در هیئت مدیره باشگاه سپاهان در حال بررسی است و این یعنی میان اعضای آن برای جمع بندی اختلاف نظر وجود دارد یا شاید هم سپاهانی ها دیگر قصدی برای ادامه پیگیری این پرونده ندارند.

دیدار پرسپولیس و سپاهان در شرایطی برگزار نشد که مدیران باشگاه اصفهانی معتقد بودند، ازدحام جمعیت و خشونت ایجاد شده مقابل هتل کوثر، سبب دیر رسیدن اتوبوسشان به ورزشگاه شده ولی مستندات آنها توسط اعضای کمیته انضباطی و همینطور قاضیان کمیته استیناف مورد قبول واقع نشد تا در این میان مسعود تابش هم به نوعی قربانی این حوادث و حواشی شود و جای خود را به منوچهر نیفکر بدهد.

در این ماجرا باید به حرف های دادرس یکی از اعضای کمیته استیناف نیز اشاره کرد؛ فرد با تجربه ای که پس از اعلام رای استیناف، اطمینان داشت، دادگاه CAS هم این حکم را تایید می کند و بردن پرونده به این دادگاه فقط برای سپاهان هزینه به همراه خواهد داشت.

باشگاه سپاهان البته به دلیل همین اظهارات مهدی دادرس از او شکایت کرده، ولی با توجه به زمان باقی مانده برای شکایت به CAS و عدم تحرک خاص از سوی باشگاه اصفهانی، شاید آنها هم با حرف های مهدی دادرس موافقند و بردن این پرونده به دادگاه عالی ورزش را تنها هزینه و باری اضافی تلقی می کنند تا حرکتی نتیجه بخش و توام با تغییر حکم !

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۶۲۲۰۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان