//
کدخبر: ۲۶۰۴۰۰ //

اتفاقی عجیب و نادر در باشگاه سپاهان

بازیکنان سپاهان با پایان اردیبهشت نزدیک به 4 ماه است که هیچ دریافتی‌ای نداشته اند.

اتفاقی عجیب و نادر در باشگاه سپاهان
به گزارش فرتاک نیوز،

جایی در دنیا نیست که تحت تاثیر ویروس کرونا قرار نداشته باشد و ایران هم در میان نخستین کشورهایی بود که باید مقابل این ویروس عجیب و ناشناخته تصمیمات جدیدی را در تمام حوزه ها اتخاذ می کرد.

توقف رقابت های ورزشی از جمله فوتبال، اتفاقی بود که پس از چین، رفته رفته به سایر کشورها هم سرایت کرد و تعطیلی اجباری لیگ‌های فوتبال در سراسر دنیا، قراردادهای کلانی را در این صنعت بزرگ به یکباره به ابهام فرو برد.

گستردگی فوتبال باعث شده تا فیفا نتواند دستورالعمل مشخصی در خصوص قراردادها ارائه کند و در فوتبال ایران هم هر باشگاهی با شرایط ویژه خودش با این ماجرا برخورد کرده است.

نکته جالب توجه اینکه باشگاه سپاهان نیز که باشگاهی مدرن در فوتبال ایران به شمار می رود، با مشکلاتی در پرداخت بخش پایانی مبلغ قرارداد بازیکنان مواجه شده و از آخرین قسط پرداختی به بازیکنان 4 ماه سپری شده است.

این موضوع باعث شده تا بازیکنان سپاهان، این روزها مانند بسیاری از اقشار جامعه که درآمدهایشان از دست رفته، تحت فشار قرار بگیرند و حتی محمدرضا حسینی وینگر طلایی‌پوشان نیز در مصاحبه ای ضمن تشکر از باشگاه که همیشه به تعهدات خود پایبنده بوده، به این موضوع اشاره کرد.

در ایران برخلاف اکثر نقاط دنیا که قوانین فوتبال از قوانین اقتصادی سرچشمه می گیرد و شاهد کاهش اجباری یا داوطلبانه دستمزدهای مربیان و بازیکنان بوده ایم، به دلیل نداشتن ساختار حرفه‌ای و ارتباط نداشتن درآمدها با موجودیت باشگاه‌ها، حرفی از این موضوع به صورت جدی زده نشده اما  مطابق انتظار شاهد تاخیر در پرداخت ها هستیم و حتی باشگاه بزرگی مثل سپاهان نیز منتظر تعیین تکلیف مسابقات و تصمیم گیری در این‌باره است.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۶۰۴۰۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان