//
کدخبر: ۲۵۹۳۴۰ //

اما و اگر ها برای انتخاب مدیرعامل جدید سپاهان

باشگاه سپاهان با انتشار اطلاعیه‌ای به حواشی پیرامون این باشگاه و اسامی‌ای که برای حضور در سمت مدیریت باشگاه مطرح می‌شود، واکنش نشان داد.

اما و اگر ها برای انتخاب مدیرعامل جدید سپاهان
به گزارش فرتاک نیوز،

طی روز‌های گذشته و پس از اعلام رای کمیته استیناف در رابطه با دیدار لغو شده سپاهان و پرسپولیس گمانه زنی‌های زیادی پیرامون انتخاب مدیرعامل سپاهان انجام شده و نام‌هایی هم در این میان توسط برخی رسانه‌ها مطرح شده که حالا روابط عمومی باشگاه سپاهان به صورت رسمی به این اخبار واکنش نشان داده و متن زیر را منتشر کرده است:

اخیرامشاهده شده است برخی از رسانه‌های رسمی وغیر رسمی مبادرت به انتشار مطالب واسامی خاص مبنی بر گزینه مدیر عاملی باشگاه سپاهان نموده اند. برهمین اساس به اطلاع هواداران وعلاقمندان به باشگاه سپاهان می‌رساند، این اسامی گمانه زنی رسانه‌ها است و مجموعه فولاد مبارکه و هیات مدیره باشگاه در حال بررسی جهت انتخاب و انتصاب مدیرعامل طی روز‌های آینده می‌باشند. لازم به ذکر است این باشگاه با شایعه سازان که به دنبال سو استفاده و به فکر منافع خود می‌باشند از طریق مراجع ذیصلاح اقدام می‌نماید. یاد آور است خبر‌های باشگاه را از طریق منابع رسمی آن مطلع شوید.

گفتنی است مدیریت باشگاه سپاهان پس از طاهری به تابش سپرده شد و او نزدیک به سه سال مدیرعامل سپاهان بود، ولی اتفاقات دیدار سپاهان و پرسپولیس که درنهایت با رای کمیته انضباطی با نتیجه سه بر صفر به سود سرخپوشان پایتخت نشین اعلام شد، سبب شد تا تابش از سمت خود کناره گیری کند و در حال حاضر منوچهره نیکفر رئیس هیئت مدیره باشگاه به عنوان سرپرست، کار‌های اجرایی را پیش می‌برد.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۵۹۳۴۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان