//
کدخبر: ۲۶۲۱۷۵ //

مربی پارس جنوبی: اگر با قهرمان اعلام کردن پرسپولیس لیگ را تمام می‌کردند بسیار بهتر بود

مربی پارس جنوبی جم می‌گوید وقتی تیمی با ۱۰ امتیاز در صدر جدول قرار دارد باید آن تیم را قهرمان کنند و به نظرم باید پرسپولیس را به عنوان تیم قهرمان اعلام می‌کردند.

مربی پارس جنوبی: اگر با قهرمان اعلام کردن پرسپولیس لیگ را تمام می‌کردند بسیار بهتر بود
به گزارش فرتاک نیوز،

حمید عبداللهی درباره آغاز لیگ برتر فوتبال اظهار کرد: ساختار فوتبال کشورمان به گونه‌ای نیست که بخواهیم بی‌محابا تصمیماتی بگیریم و لیگ را شروع کنیم. اگر لیگ را تمام می‌کردند بسیار بهتر بود چرا که از نظر سلامت به نفع باشگاه و همه کسانی است که کنار فوتبال هستند چرا که همه را درگیر خواهد کرد. اما در عین حال باید بگویم ما همه جزو خانواده فوتبال هستیم و باید مطیع قوانین باشیم.

او ادامه داد: فشردگی ممکن است به بازیکنان آسیب بزند. همه بازیکنانی که در ایران بازی می‌کنند در یک سطح نیستند که بتوانیم با قانون جدید تعویض پنج بازیکن کیفیت تیم را حفظ کنیم. پروتکل‌هایی که در ایران اجرا می‌شود مانند آلمان است ولی واقعا از نظر زیر ساختی بسیار متفاوت است. در تمام قسمت‌ها امکاناتمان کمتر از کشورهای اروپایی است و به طور مثال باید هر تیمی دو، سه اتوبوس و هتل‌های مختلف داشته باشد که این امکان‌پذیر نیست. امیدوارم پیش بینی‌ام غلط باشد.

مربی پارس جنوبی با بیان این‌که اختلاف پرسپولیس با دیگر تیم‌ها زیاد است، عنوان کرد: وقتی تیمی با ۱۰ امتیاز در صدر جدول قرار دارد باید آن تیم را قهرمان کنند و به نظرم باید پرسپولیس را به عنوان تیم قهرمان اعلام می‌کردند. همه این را می‌دانند اما فقط بر اساس منافع صحبت می‌کنند و امیدوارم تصمیم درستی گرفته شود.

او در پایان در خصوص تمرینات این تیم گفت: در این مدت که تمرین انفرادی بازیکنان را زیر نظر گرفتیم حدود ۳۰ تا ۴۰ درصد آمادگی خود را به‌دست آوردند اما برای شروع تمرینات تیمی باید مدیریت برنامه ریزی جدیدی داشته باشد تا ببینیم چه خواهد شد. باید شرایط برای حضور بازیکنان در تمرین فراهم شود و با آمدن آقای خرمدل باید ببینیم چه تصمیمی گرفته خواهد شد. در برنامه ای‌ که مشخص شده است دو روز اول در تهران خواهیم بود و سپس ۱۰ روز در جم اردو خواهیم زدو مردم جم بسیار عاشق تیمشان هستند و امیدوارم مشکلات باشگاه حل شود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۶۲۱۷۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان