//
کدخبر: ۲۶۲۰۱۶ //

مدیرعامل فولاد: انشاالله تا شروع لیگ وضعیت استان خوزستان بهتر شود

مدیرعامل فولاد می گوید تا شروع بازی ها استان اهواز به شرایط عادی برمی گردد.

مدیرعامل فولاد: انشاالله تا شروع لیگ وضعیت استان خوزستان بهتر شود
به گزارش فرتاک نیوز،

سعیدآذری در مورد گرفته شدن میزبانی از فولاد به خاطر وضعیت خطرناک استان خوزستان گفت: فکر می کنم نباید در این زمینه زیاد عجله کرد. هنوز حدود 29 روز تا شروع بازی ها باقی مانده است و فکر می کنم تا آن زمان وضعیت استان خوزستان مثل بقیه استان های ایران می شود.

او ادامه داد: من خودم از شروع ماه رمضانی در استان خوزستان هستم و از نزدیک می بینم آقای شریعتی استاندار این استان دارند تلاش می کنند. ایشان شهر را ایزوله کرده است و به جز مشاغل ضروری بقیه مشاغل تعطیل است تا مردم حتی الامکان از خانه بیرون نیایند، خود مردم هم خیلی دارند رعایت می کنند.

مدیرعامل فولاد در مورد اینکه گفته می شود میزبانی احتمالا از فولاد گرفته خواهد شد هم گفت: سوال من این است، مگر غیر از این است که وضعیت تهران قرمز است؟ میزبانی را اگر از تیم های تهرانی گرفتند با ما هم می توانند این کار را بکنند.

آذری می گویند عده ای به پیشواز گرفتن میزبانی از فولاد رفته اند: به عده ای که دنبال گرفتن میزبانی از باشگاه فولاد هستند می گویم عجله نکنید، هنوز 29 روز دیگر تا شروع لیگ مانده است و تا آن زمان شرایط درست می شود و من در این موضوع شک ندارم. زمان شروع بازی ها در این باره بهتر می شود نظر داد.

او در مورد اینکه گفته می شود ممکن است بازی های سه تیم فولاد، صنعت نفت و شاهین در بوشهر برگزار شود هم گفت: نمی شود چنین کاری کرد، اگر در یک هفته هر سه تیم میزبان بودیم چه؟ فکر نمی کنم این موضوع شدنی باشد.

آذری در پایان گفت: این دفعه شرایط فرق دارد و پای جان مردم در میان است و من نمی توانم بگویم ما در بیرون از استان خوزستان بازی نمی کنیم. باید با آقای شریعتی جلسه بگذاریم ولی انشاالله تا شروع لیگ وضعیت استان خوزستان بهتر می شود چون مردم خیلی دارند رعایت می کنند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۶۲۰۱۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان