//
کدخبر: ۲۶۱۸۵۰ //

بوندس‌لیگا، هرتابرلین را به خاطر شیوه شادی گل بازیکنانش جریمه نکرد

شادی گل جنجال‌برانگیز بازیکنان تیم فوتبال هرتابرلین در اولین بازی‌شان پس از تعلیق دو ماهه بوندس‌لیگا منجر به مجازات آنها نمی‌شود.

بوندس‌لیگا، هرتابرلین را به خاطر شیوه شادی گل بازیکنانش جریمه نکرد
به گزارش فرتاک نیوز،

سازمان لیگ فوتبال آلمان اعلام کرد که بازیکنان تیم هرتابرلین به خاطر شادی گل‌های پیروزی 3 بر صفر خارج از خانه مقابل هوفنهایم مجازت نخواهند شد.

یکی از موارد مندرج در پروتکل پزشکی از سرگیری مسابقات فوتبال در آلمان، خودداری از شادی گل‌های گروهی است که در آن تمام بازیکنان یکدیگر را در آغوش می‌گیرند. این ممنوعیت در راستای موارد توصیه شده برای کاهش تماس بازیکنان و انتقال احتمالی ویروس کرونا میان آنها در نظر گرفته شده است. با این حال بازیکنان هرتابرلین پس از گل‌های بازی روز گذشته‌شان (شنبه) به صورت گروهی شادی گل کردند.

آنها که با کسب این پیروزی از منطقه سقوط خارج شدند، پس از زدن هر یک از گل‌های‌شان بدون رعایت فاصله گذاری اجتماعی، یکدیگر را در آغوش کشیدند و با یکدیگر تماس فیزیکی داشتند. اما با وجود نادیده گرفتن پروتکل پزشکی، آنها قرار نیست مجازات شوند و سازمان لیگ آلمان با انتشار بیانیه‌ای رسمی این موضوع را تأیید کرد.

در بیانیه این سازمان آمده است: توصیه و سفارش‌های لازم درباره موضوع شادی پس از گل در ضمیمه پروتکل پزشکی مربوط به از سرگیری مسابقات ارائه شده است. محرومیتی در کار نخواهد بود.

هفته پیش ESPN‌ به نقل از برخی منابع گزارش کرد که داوران مجاز هستند به بازیکنانی که در شادی گل‌های گروهی مشابه به شادی گل‌های قبل از شیوع کرونا شرکت می‌کنند اخطار بدهند اما گویا در آلمان قرار نیست خیلی در مورد این موضوع سختگیری صورت بگیرد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۶۱۸۵۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان