//
کدخبر: ۲۶۱۷۱۴ //

پاری‌سن‌ژرمن و مارسی مستقیماً به مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا می‌روند

قهرمان و نایب قهرمان فصل نیمه نهایی لوشامپیونه همچون سال‌های گذشته به عنوان دو نماینده فوتبال فرانسه در مرحله گروهی لیگ قهرمانان فصل آینده حضور خواهند داشت.

پاری‌سن‌ژرمن و مارسی مستقیماً به مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا می‌روند
به گزارش فرتاک نیوز،

 به نقل از نشریه آس، مطابق اعلام اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) مختومه شدن لوشامپیونه به دلیل شیوع کرونا در فرانسه، تغییری در سهمیه این کشور برای رقابت‌های فصل آینده لیگ قهرمانان اروپا ایجاد نخواهد کرد.

یوفا با استناد به مصاحبه اخیر رئیس این سازمان، الکساندر چفرین با شبکه beIN Sport در توئیتر خود اعلام کرد که تغییری در شیوه راهیابی نمایندگان فوتبال فرانسه به لیگ قهرمانان فصل آینده به وجود نخواهد آمد. از این رو پاری‌سن‌ژرمن به عنوان قهرمان و مارسی به عنوان نایب قهرمان مستقیماً و بدون نیاز به شرکت در مرحله مقدماتی، به مرحله گروهی لیگ قهرمانان فصل آینده خواهند رفت با این تفاوت که پاری‌سن‌ژرمن سرگروه خواهد بود و مارسی با توجه به جایگاهش در رده‌بندی یوفا در در یکی از سید‌های دوم، سوم یا چهارم قرار می‌گیرد.

فرانسوی‌ها جزو آن دسته از لیگ‌هایی اروپایی بودند که ترجیح دادند با مختومه اعلام کردن فصل، سلامت بازیکنان و دیگر دست‌اندرکاران فوتبال این کشور را به خطر نیندازند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۶۱۷۱۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان