//
کدخبر: ۲۶۱۶۷۵ //
پشت پرده اتفاقات آبی‌ها؛

سنگ اندازی بر سر راه دو بازیکن استقلال/ منظور سعادتمند چه کسانی است؟ فراری دادن بازیکنان با چه هدفی؟

هرچند تلاش ها در راستای سروسامان دادن به اوضاع متشنج باشگاه استقلال است، اما هنوز مدیرعامل و اعضای هیات مدیره نتوانسته اند در برخی موارد با یکدیگر همگام و در یک مسیر باشند.


سنگ اندازی بر سر راه دو بازیکن استقلال/ منظور سعادتمند چه کسانی است؟ فراری دادن بازیکنان با چه هدفی؟

به گزارش فرتاک نیوز، احمد سعادتمند مدیرعامل استقلال روز جمعه پیامی در صفحه شخصی‌اش منتشر کرد که در آن خبر قطعی از ادامه همکاری با میلیچ و دیاباته داد. سعادتمند در این پیام ضمن اینکه خیال هواداران تیمش را از ادامه حضور این دو بازیکن خارجی خوب راحت کرد، گوشه و کنایه‌ای هم به افرادی داشت که نمی‌خواهند این دو بازیکن در استقلال ادامه همکاری داشته باشند و برای این منظور سنگ اندازی می‌کنند.

رصد کردن شرایط باشگاه استقلال به سادگی ایجاد شکاف و اختلاف در سطح بالای مدیریت آن را نشان می‌دهد. رسیدن به این نتیجه که در مدیریت این باشگاه سعادتمند یک نفره یک طرف است و اعضای هیات مدیره در طرف دیگر و مقابل وی، کار دشواری نیست. پیش از این هم اعضای هیات مدیره مخالفت‌های گاه و بیگاهی خود را با تصمیمات و اقدامات سعادتمند پنهان نکرده و طرفین در انجام مصاحبه علیه مواضع و تصمیمات یکدیگر سوابقی دارند.

باشگاه استقلال از آخرین ماه‌های سال ۹۸ با مشکلات مالی مواجه بود و شدت این مشکلات به حدی بود که حتی مدیران وقت این باشگاه نتوانستند قبل از عید به بازیکنان خود پرداختی داشته باشند که این اتفاقی بی سابقه در این باشگاه بود.

سعادتمند که در تعطیلات نوروز حکم مدیرعاملی استقلال را گرفت و از روز ۱۶ فروردین روی صندلی مدیریت این باشگاه نشست، کار خود را با حجمی از مشکلات مالی آغاز کرد و برای رفع بدهی های مالی ناچار به مذاکره با یک کارگزار جهت تجاری سازی برند باشگاه شد.

مذاکره با کارگزار، در حالی که مدیران سابق باشگاه پیش از این با مجموعه دیگری به عنوان کارگزار عقد قرارداد کرده بودند سر منشاء اختلاف بین مدیرعامل و یکی از اعضای پر نفوذ هیات مدیره شد که این اختلاف خیلی زود به همه اعضای هیات مدیره تسری یافت.

همکاری نکردن اعضای هیات مدیره استقلال در عقد قرارداد با کارگزار جدید که مسئولیت پرداختی به شیخ دیاباته و میلیچ را بر عهده گرفته بود و تا آخرین روز هفته گذشته نیز تعهدات خود را انجام داده بود، منجر به ایجاد وقفه به پرداختی به آنها و خصوصاً دیاباته شد. وقفه‌ای که می‌توانست منجر به فسخ قرارداد غول آبی‌ها از این تیم شود که پس از رایزنی با وی و وکیلش مهلت پرداخت تمدید شد تا این خطر از سر آبی ها دور شود.

سعادتمند که این روزها دل خوشی از سیاست‌های هیات مدیره‌اش ندارد و روابط فیمابین خیلی حسنه به نظر نمی‌رسد، بعید نیست کنایه‌های مستتر در این پیامش متوجه برخی از اعضای هیات مدیره باشد که با عدم همکاری در نهایی کردن قرارداد کارگزار جدید می‌توانستند عامل فسخ قرارداد شیخ دیاباته باشند.

5g1JyAqQ91xE

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۶۱۶۷۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان