//
کدخبر: ۲۶۱۴۵۴ //

میلیچ: هواداران نگران نباشند؛با دیاباته به ایران بر می گردیم

مدافع تیم فوتبال استقلال گفت: من و دیاباته فکر فسخ قرارداد و جدایی از استقلال نیستیم و عاشق این تیم هستیم.

میلیچ: هواداران نگران نباشند؛با دیاباته به ایران بر می گردیم
به گزارش فرتاک نیوز،

هروویه میلیچ در گفت‌وگو با ارگان خبری باشگاه استقلال اظهار داشت: نمی‌دانم چرا هر روز هواداران را با اخبار جدایی‌مان نگران می‌کنند. آن هم در شرایطی که من و دیاباته هربار هم که با هم حرف زدیم، صحبت از این دلتنگی برای بازی‌ها بود که بتوانیم برگردیم و دوباره برای استقلال بازی کنیم.

وی افزود: ما هر دو عاشق استقلال هستیم و از بازی در این تیم لذت می‌بریم. من و دیاباته حداقل در این ۱۰ روز اخیر با هیچ رسانه‌ای مصاحبه نکردیم و نمی‌دانم این همه مصاحبه از قول من و دیاباته چطور انجام می‌شود!

این بازیکن همچنین در مورد آینده خودش در استقلال تصریح کرد: هواداران نگران نباشند، چون من سه روز پیش هم با دیاباته حرف زدم. بحث ما این بود که زودتر تمرینات شروع شود و با هم به ایران برگردیم.

میلیچ در نهایت خاطرنشان کرد: از مدیریت جدید باشگاه متشکرم که حسن نیت و عزم جدی خودش برای پرداخت مطالبات ما را نشان داد. بخش عمده‌ای از قراردادمان پرداخت شده است و از این بابت نگرانی ندارم. تنها خواسته ما این است که حقوق‌مان که ماه‌های قبل پرداخت نشده بوده و با بدقولی همراه بود، سروقت پرداخت شود که مدیریت جدید شدیدا به دنبال انجام تعهدات است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۶۱۴۵۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان