//
کدخبر: ۲۶۱۴۸۴ //

مسی: با سبک قبلی بازی کنیم، قهرمان نمی‌شویم

لیونل مسی در جدیدترین مصاحبه‌اش ضمن تمجید از لائوتارو، گفت اگر مثل قبل از تعلیق بازی کنند به جام نخواهند رسید.

مسی: با سبک قبلی بازی کنیم، قهرمان نمی‌شویم
به گزارش فرتاک نیوز،

لیونل مسی کاپیتان و فوق‌ستاره بارسلونا مصاحبه‌ای با نشریه «موندو دپورتیوو» داشته که از هموطنش لائوتارو مارتینس، بازیکنی که گزینه خرید بارسلونا است، تمجید کرده.

او در ستایش لائوتارو و اینکه آیا این بازیکن بارسایی خواهد شد یا خیر، گفت: «اگر بخواهم صادق باشم واقعیت این است که من در حال حاضر نمی‌دانم مذاکراتی در جریان بوده یا نه. در این باره چیزی نمی‌دانم. فکر کنم قبلاً هم گفته‌ام که لائوتارو مهاجمی بی‌نظیر است. به خصوص به این خاطر که معتقدم او یک مهاجم بسیار کامل است. لائوتارو قوی است، خوب دریبل می‌زند، شم گلزنی دارد و می‌داند چطور باید توپ را حفظ کند. ولی باید صبر کنیم و ببینیم در نهایت مسئله او و چند بازیکن دیگر به کجا ختم می‌شود. در مورد نقل و انتقالات، در باشگاه کسانی هستند که مسئولیت این موضوع با آنها است و آنها هستند که در نهایت تصمیم می‌گیرند اضافه شدن چه کسانی به نفع تیم است.»

لیونل مسی و لائوتارو مارتینس

مسی همچنین در بخش دیگری از صحبت‌هایش به این نکته اشاره کرد که اگر بارسا به سبک دوران پیش از شروع قرنطینه کرونا و تعطیلی فوتبال بازی کند، توانایی قهرمانی در اروپا را نخواهد داشت. او در این باره اظهار داشت: «به تیمی که داریم هرگز شک نداشته‌ و همینطور به اینکه ما می‌توانیم در همه رقابت‌های باقی‌مانده به قهرمانی برسیم. ولی نه به سبک و روشی که پیش از تعلیق، بازی می‌‌کردیم. البته امیدوارم کیکه ستین سرمربی تیم بد برداشت نکند! این وقفه شاید در نهایت به نفع ما شود اما باید ببینیم آیا می‌توانند مسابقات را دوباره از سر بگیرند. تردید اصلی برای بعد از شروع مسابقات است و باید سطح خود را بررسی ‌کنیم تا ببینیم آیا می‌توانیم به سطحی که شروع کرده بودیم برسیم یا نه. به هر حال بی‌صبرانه منتظر شروع رقابتها هستم. همه می‌دانیم که با شرایط عجیب و غریبی مواجه خواهیم شد، بدون حضور هواداران در ورزشگاه‌ها. موضوع دیگری که مطرح است جمع شدن تیم‌ها در نقاطی برای برگزاری متمرکز رقابت‌ها است و ما اصلاً دوست نداریم از خانواده‌هایمان جدا شویم. باید صبر کنیم و ببینیم چه اتفاقی می‌افتد. من از نظر بدنی شرایط خیلی خوبی دارم. این روزها در خانه تمرین می‌کردم و فکر می‌کنم همین کمک کرده آمادگی بدنی‌ام را حفظ کنم. شرایط قرنطینه خیلی سخت بود.»

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۶۱۴۸۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان