//
کدخبر: ۲۶۱۴۰۹ //

بازگشت نیمار به بارسلونا را غیرممکن بدانید

برند شوستر، سرمربی سابق رئال مادرید، معتقد است که بارسلونا برای قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا به نیمار نیاز دارد.

بازگشت نیمار به بارسلونا  را غیرممکن بدانید
به گزارش فرتاک نیوز،

نیمار در سال ۲۰۱۷ و با یک قرارداد تاریخی به ارزش ۲۲۲ میلیون یورو بارسلونا را ترک کرد و به پاری سن ژرمن پیوست. از آن زمان تا به حال جذب این فوق ستاره برزیلی هدف بارسلونا تبدیل شده است. با این حال باشگاه کاتالانی می‌داند که برای جذب این بازیکن کار بسیار دشواری را پیش رو خواهد داشت.

در توانایی های نیمار هیچ شکی وجود ندارد چرا که پیش از انتقال به پاری سن ژرمن چنین موضوعی را در بارسلونا به اثبات رسانده بود. اما دعوای حقوقی بین او و بارسا و همچنین مخالفت های PSG باعث شده که بلوگرانا کار دشواری برای بازگرداندن این بازیکن به نوکمپ پیش رو داشته باشد.

سرمربی سابق رئال مادرید اما معتقد است که جدایی نیمار و آندرس اینیستا به بارسلونا ضربه زده است. برند شوستر در این باره گفت: " از زمان جدایی نیمار و اینیستا بارسلونا ضعیف شده است. آنها دیگر بازیکنانی ندارند که بتوانند دریبل بزنند و در نبردهای یک به یک پیروز شوند. همچنین عثمان دمبله و آنتوان گریزمان نیز نتوانسته اند نیاز های بارسلونا را برطرف کنند.

من فکر می‌کنم که نیمار قطعه گم شده بارسلونا برای قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا است. فیلیپ کوتینیو هم نتوانست این کار را برای آنها انجام دهد. با تجزیه و تحلیل فعلی فکر نمی‌کنم که نیمار به بارسلونا برگردد. این امکان پذیر نیست. من فکر می‌کنم که او حالا اهمیت بارسا را درک کرده چرا که در پاری سن ژرمن کمتر مورد توجه قرار می‌گیرد."

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۶۱۴۰۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان