//
کدخبر: ۲۶۱۳۳۸ //

مدافع ذوب آهن: برای شروع لیگ برتر مسئولان باید همه جوانب را در نظر بگیرند

مدافع چپ پای ذوب آهن می گوید برای شروع لیگ برتر مسئولان باید همه جوانب را در نظر بگیرند.

مدافع ذوب آهن: برای شروع لیگ برتر مسئولان باید همه جوانب را در نظر بگیرند
به گزارش فرتاک نیوز،

مسعود ابراهیم زاده مدافع کناری تیم فوتبال ذوب آهن در مورد شرایط بدنی و تمرینات خود در دوران قرنطینه گفت: از زمانی که اعلام قرنطینه عمومی شد من تمریناتم را به صورت انفرادی و جدی ادامه دادم. در روزهای اول قرنطینه تماما در منزل و با کمک وسایلی مانند تی آر ایکس و کش بدنسازی و تمرین می کردم و رفته رفته  با رعایت پروتکل های بهداشتی زیر نظر مربی خصوصی ام که از بچگی او را می‌شناسم در تبریز به تمرینات هوازی و دویدن در فضای باز روی آوردم.

وی افزود: خیلی سعی کردم از نظر روحی خودم را در شرایط خوب نگه دارم؛ چون برای یک ورزشکار همان قدر که شرایط جسمانی مخصوصا در این شرایط  حال حاضر اهمیت دارد، شرایط روحی نیز بسیار مهم است.من عاشق تمرین کردن هستم  و خدارا شکر اکنون از نظر روحی و جسمی شرایط مساعدی دارم.

مدافع تیم فوتبال ذوب آهن اضافه کرد: همه اقشار جامعه از شرایط شیوع ویروس کرونا آسیب دیدند و ورزشکاران نیز از این قاعده مستثنی نیستند. چون اگر به طور مثال من فوتبالیست یک هفته تمرین نکنم، با این شرایط بلا تکلیفی که برایمان پیش آمده، قطعا بدنم افت چشمگیری خواهد کرد به طوری که باید دوباره تمرینات بدنسازی را از صفر شروع کنیم.  هیچ چیز جای تمرینات گروهی و منظم را نمی گیرد ولی با این شرایط به وجود آمده ناچاریم بصورت انفرادی تمرین کنیم.

ابراهیم زاده در خصوص شروع لیگ برتر گفت: ما شغلمان فوتبال است. درست است که باشگاه بزرگی مثل ذوب آهن بخشی از قرارداد مارا پرداخت کرده و قرار است بخشی دیگر را در همین روز های آتی بپردازد، ولی خیلی از بازیکنان تیم های لیگ برتری با مشکلات مالی رو به رو هستند و اگر قرار باشد که لیگ برگزار نشود باید فکری به حال قراردادهای بازیکنان بشود که خدایی نکرده کسی ضرر نکند و زندگی اش مختل نشود. ولی اگر بحث مالی را کنار بگذاریم، سلامتی بازیکنان از همه چیز مهمتر است.

مدافع ذوب آهن در ادامه خاطرنشان کرد: اگر قرار باشد که لیگ از سر گرفته شود باید مسئولین برگزاری به همه جوانب فکر کنند. مثلا اگر خدایی نکرده در طول رقابت ها، بازیکنی از تیمی دچار کرونا شود، باید کل تیم حداقل 14 روز قرنطینه شوند. آن وقت تکلیف بازی های آن تیم چه می شود؟

وی در پایان اضافه کرد: خیلی دلم برای فوتبال تنگ شده است. به طوری که وقتی بچه ها در کوچه فوتبال بازی می کنند دلم میخواهد بروم و به همراهشان فوتبال بازی کنم. تعطیلی فوتبال فقط برای ما فوتبالیست ها ضرر نداشت، بلکه همانطور که میدانیم مشاغل حاشیه ای فوتبال هم تعطیل شدند و خیلی ها که توسط فوتبال سرکار میرفتند هم بیکار شدند. امیدوارم که به یاری خداوند از این شرایط سخت عبور کنیم و زندگی به روال عادی بازگردد و همه انسان ها به سلامت زندگی کنند.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۶۱۳۳۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان