//
کدخبر: ۲۶۱۲۴۹ //

پول برانکو طبق برنامه ای خاص پرداخت خواهد شد

معاون اقتصادی باشگاه پرسپولیس، گفت: مبلغ 110 میلیارد تومان به عنوان کف قرارداد در نظر گرفته شده است و این طور نیست که نهایتاً فقط این مبلغ در اختیار باشگاه پرسپولیس قرار بگیرد.

پول برانکو طبق برنامه ای خاص پرداخت خواهد شد
به گزارش فرتاک نیوز،

رضا یلوه در مورد شایعات مطرح شده درباره همکاری باشگاه پرسپولیس و شرکت آتیه داده پرداز به عنوان کارگزار برند باشگاه، اظهار داشت: بر خلاف برخی از اظهارنظرها در فضای مجازی و برخی از رسانه‌ها، مبلغ 110 میلیارد تومان به عنوان کف قرارداد در نظر گرفته شده است و این طور نیست که نهایتاً فقط این مبلغ در اختیار باشگاه پرسپولیس قرار بگیرد. همچنین طبق توافقاتی که صورت گرفته مبلغ 30 میلیارد تومان تا آخر خرداد ماه به حساب باشگاه پرسپولیس واریز خواهد شد تا بتوانیم بخشی از مشکلات مالی باشگاه پرسپولیس را برطرف کنیم. هدف کارگزار برند باشگاه این است که درآمدزایی خود را به مراتب بالاتر از کف قرارداد قرار دهد.

وی در خصوص بازپرداخت 15 میلیارد و 500 میلیون تومانی که شرکت آتیه داده پرداز به عنوان قرض الحسنه، در اختیار باشگاه گذاشت، ادامه داد: همان طور که روز گذشته آقای رغبتی در نشست خبری اعلام کردند؛ این مبلغ در 6 ماهه دوم سال از درآمدهای پرسپولیس مستهلک خواهد شد. با درآمدهای باشگاه که توسط شرکت کارگزار تامین خواهد شد سعی خواهیم کرد بدهی آقای برانکو ایوانکوویچ را پرداخت کنیم تا مشکلی هم از این بابت پرسپولیس را تهدید نکند.

یلوه در خصوص پرداخت بدهی به برانکو و نگرانی‌هایی که برای هواداران در این زمینه وجود دارد تصریح کرد: برای پرداخت پول به ایشان هنوز فرصت داریم و اقداماتی انجام خواهیم داد تا مشکلی برای پرسپولیس به وجود نیاید. البته این را هم اضافه کنم که ما مکاتباتی با فیفا انجام داده‌ایم تا از محل درآمدهای باشگاه پرسپولیس در فیفا بتوانیم مطالبات مربیان و بازیکنان خارجی که رای قطعی دارند را پرداخت کنیم. خوشبختانه مشکلی در این رابطه وجود ندارد.

معاون اقتصادی باشگاه پرسپولیس درباره مطالبی که درروزهای اخیر منتشر شد، افزود: مطالبی که منتشر شده جزیی از استثنائات قرارداد بوده که کاملا در اختیار باشگاه پرسپولیس قرار دارد و خوشبختانه تیم حقوقی هر دو طرف کلیه موارد را جز به جز مورد مطالعه قرار داده‌اند.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۶۱۲۴۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان