//
کدخبر: ۲۶۱۱۳۲ //

مزایا و معایب پسر مایکل جردن بودن!

مارکوس جردن، پسر مایکل جردن، اسطوره بزرگ دنیای بسکتبال در یک مصاحبه از مزایا و معایب پسر اسطوره‌ای مثل جردن می‌گوید.

 مزایا و معایب پسر مایکل جردن بودن!

به گزارش فرتاک نیوز، می‌توانید تصور کنید زندگی به عنوان پسر مشهورترین ورزشکار دنیا چه معنایی دارد؟ مارکوس جردن بدون شک این را بهتر از هر کس دیگری می‌داند. او پسر مایکل جردن، اسطوره بزرگ تاریخ بسکتبال است.

او حالا در مصاحبه‌ای به تی‌ام‌زد درباره شرایط زندگی‌اش به عنوان پسر یک اسطوره ورزشی صحبت کرده. مصاحبه‌کنننده ابتدا از مارکوس می‌پرسد اولین بار چند ساله بوده که تازه متوجه شده پسر مایکل جردن است و پدرش یک ابرستاره جهانی است؟

مارکوس در پاسخ گفت:" من کلاس هشتم بودم که این را فهمیدم. همان موقع در تیم مدرسه بسکتبال بازی می‌کردم و ما بهترین تیم ایالت بودیم. ولی تعداد تماشاچی‌های بازی‌های ما خیلی بیشتر از سایر بازی‌ها بود و روز به روز بیشتر هم می‌شد. آنجا بود که برای اولین بار قشنگ فهمیدم که جریان از چه قرار است".

3Rt2Dh7VJwbB

مارکوس جردن می‌گوید از همان روزها به سراغ پدرش رفته و شروع به الگوبرداری از او می‌کند. ما بهترین مزایای پسر مایکل جردن بودن چیست. مارکوس در پاسخ به این سوال گفت:" من در کودکی در حالی بزرگ شدم که دائم سوار یک هواپیمای اختصاصی پلی‌استیشن بازی می‌کردم".

مارکوس می‌گوید مادرش وظیفه مهمی داشته که خانواده را فروتن و متواضع نگه دارد. با اینحال مارکوس می‌گوید از زمانیکه وارد دبیرستان شده تا امروز دیگر هرگز سوار هواپیمایی عادی نشده و فقط با هواپیمای مسافربری سفر کرده.

پسر مایکل جردن می‌گوید از معایب پسر یک اسطوره بودن این است که مردم همیشه از او چیزی می‌خواسته‌اند، از درخواست دوستی گرفته تا کفش ورزشی. ولی با اینحال او معتقد است مزایای پسر مایکل جردن بودن به همه معایبش می‌ارزد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۶۱۱۳۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان