//
کدخبر: ۲۶۰۹۳۶ //

خرید بزرگ بارسلونا قطعی شده است؟

میرالم پیانیچ، ستاره صرب یوونتوس با باشگاه بارسلونا به توافق رسیده است.

خرید بزرگ بارسلونا قطعی شده است؟
به گزارش فرتاک نیوز،

میرالم پیانیچ، ستاره صرب یوونتوس با باشگاه بارسلونا به توافق رسیده است.

از زمان ورود مائوریتسیو ساری به رختکن یوونتوس، شرایط برای میرالم پیانیچ چندان خوب پیش نرفته و این هافبک خلاق دچار افت محسوسی شده است. اخبار حاکی از تمایل بارسلونا برای خرید این هافبک باتجربه بوده و نشریه توتو اسپورت در گزارشی مدعی شد میرالم پیانیچ تصمیم خود برای انتقال به لالیگا در فصل آتی را گرفته است.

به نظر میرسد توافقی بین میرالم پیانیچ و باشگاه بارسلونا برای بستن قراردادی چهار ساله صورت گرفته، اما هنوز مشخص نیست شرایط پرداخت چگونه خواهد بود. یوونتوس علاقمند به معاوضه بازیکن بوده، اما می خواهد آرتور ملو، هافبک برزیلی و جوان بارسلونا را جذب کند که باشگاه اسپانیایی به هیچ وجه علاقمند به این معاوضه نیست. از طرفی دیگر بارسا حاضر است بازیکنانی چون ساموئل اومتیتی، جونیور فیرپو، ایوان راکیتیچ یا آرتورو ویدال را واگذار کند که مشخص نیست یوونتوس چنین شرایطی را قبول خواهد کرد یا خیر.

خود آرتور ملو نیز علاقمند به ماندن در بارسلوناست، اما توتو اسپورت اذعان داشت شاید در نهایت مدیران بارسلونا برای تضمین خرید میرالم پیانیچ او را راهی تورین کنند. به هر حال توافق بین ین هافبک خلاق و باشگاه بارسلونا نهایی شده و تنها مذاکرات بین دو باشگاه باقی مانده است. به جز میرالم پیانیچ، بارسلونا به شدت به دنبال یکی دیگر از ستاره های سری آ به نام لائوتارو مارتینز از اینتر است.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۶۰۹۳۶ //
ارسال نظر
 
  • ناشناس

    میرالن پیانیچ صرب نیست بوسنیاییه

  • مهدی

    پیانیچ اهل بوسنیه نه صربستان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان