//
کدخبر: ۲۶۰۸۴۰ //

مخالف بادران با تعطیلی لیگ یک و معرفی صعود کننده‌ها

باشگاه بادران با تعطیلی قطعی مسابقات لیگ دسته اول و نیمه‌کاره ماندن مسابقات مخالف است.

مخالف بادران با تعطیلی لیگ یک و معرفی صعود کننده‌ها

به گزارش فرتاک نیوز، با شیوع ویروس کرونا تکلیف رقالبت‌های لیگ دسته اول هنوز مشخص نشده و مسئولان سازمان لیگ هنوز تصمیم نهایی خودشان را در این خصوص نگرفته‌اند. در این میان برخی تیم‌ها با تعطیلی مسابقات موافق و البته برخی تیم‌ها هم مخالف هستند. باشگاه بادران در بین تیم‌هایی قرار دارد که با تعطیلی قطعی مسابقات مخالف بوده و نیمه‌کاره ماندن مسابقات و تعیین تیم‌های سقوط کننده را تصمیمی غیر حرفه‌ای می داند.

ایمان ابراهیمی مدیر باشگاه بادران در خصوص وضعیت مبهم مسابقات لیگ دسته اول می‌گوید:« با توجه به هزینه هایی که تیم بادران انجام داده و 70 درصد از مبلغ قرارداد بازیکنان و کادرفنی را پرداخت کرده نیمه کاره ماندن لیگ و حتی تعیین قهرمان کار صحیح و حرفه ای نیست. لیگ نباید نیمه تمام رها شود و هفته های باقیمانده لیگ را می توان به صورت فشرده و هر چهار روز یکبار بدون حضور تماشاگر برگزار کرد. در لیگ یک خیلی از تیم ها از جمله تیم بادران 100درصد شانس صعود دارند. بیشتر بازی های ما با تیم های است که رقیب مستقیم ما هستند و در صورت پیروزی می توانیم به لیگ برتر راه پیدا کنیم.»

ابراهیمی تاکید می‌کند:« بادران یک تیم کاملا خصوصی است که نه تنها از هیچ نهاد دولتی یا سازمانی کمک نمی گیرد بلکه هیچ حمایتی نیز از این تیم خصوصی نمی شود در صورتی که خیلی از تیم های به ظاهر خصوصی تمام هزینه ای خود را از معادن و سرمایه های ملی کشور پرداخت می کنند و همه جانبه از طرف استانداری و فرمانداری و هیئت فوتبال استان حمایت می شوند و از زیر ساخت های دولتی که از بیت المال مردم ساخته شده استفاده می کنند در صورتی که تیمی مثل بادران برای هر جلسه تمرین خود باید از جیب شخصی اجاره زمین را نقدا پرداخت کند تا بتوانیم زمین را در اختیار بگیریم. به نظر شما این رقابت تیم ها عادلانه است؟»

مدیر باشگاه بادران در خصوص انتقاداتی که در مورد ورزشگاه بادران مطرح شده بود می‌گوید:« اگر یکی از مدیرعامل های تیم های صنعتی به ظاهر خصوصی هزینه آب معدنی و تغذیه یک جلسه تمرین تیم خود را از جیب شخصی خود پرداخت کرد می تواند در مورد تاخیر در ساخت استادیوم کاملا خصوصی (که هیچ حمایتی از نهادها و ارگان های دولتی نمی گیرد) ایراد بگیرد. تمام این آقایان که از بیت المال برای هزینه تیم های خود استفاده می کنند سال هاست نتوانسته اند با امکاناتی که در اختیار دارند  تیم خود را به لیگ برتر برسانند و جواب این افراد بماند برای آخر فصل که می گوییم به چه صورت در این جایگاه قرار گرفته اند.»

ابراهیمی در ادامه در خصوص درآمد تیم ها از شرکت در مسابقات تصریح می‌کند:« ما تا کنون درآمدی که مربوط به تیمداری و شرکت در مسابقات است را از فدراسیون و سازمان لیگ دریافت نکرده ایم و ظاهرا هنوز در فوتبال ایران از بابت برگزاری مسابقات درآمدی حاصل نشده که که به تیم ها اختصاص بدهند یا شاید فقط به تیم های خاصی این درآمد تعلق می گیرد! ما هر سال که از سازمان لیگ یا فدراسیون خواستار حق خود هستیم فقط یک جمله می شنویم: درآمد شما به عنوان حق ورودی مسابقات و یا دادن توپ صرف شده. پس درآمدهای فوتبال ایران کجا هزینه می شود که باید تمام هزینه های برگزاری بازی ها از جمله هتل، نهار، شام و ایاب و ذهاب داوران و عوامل برگزاری را خود تیم ها بدهند؟ افرادی که در کمیته اقتصادی فدراسیون هستند تا کنون چه عملکرد و بازدهی مثبتی برای تیم های شرکت کننده در ایبن رقابت ها داشته اند؟ درآمد تبلیغات محیطی بازی های لیگ چه می شود و چرا هیچ کس پاسخگو نیست؟ امیدوارم روزی این مشکل ها از بین برود تا بتوانیم در لیگ ایران مانند همه جای دنیا از این طریق درآمدزایی کنیم.»

ابراهیمی در پایان صحبت های خود ضمن تشکر از مالکین باشگاه بادران می‌گوید:« از آقای دکتر قربانیان رئیس هیئت مدیره و خانم مهندس موسوی مدیرعامل باشگاه و همچنین سرمربی بادانش بادران آقای فرهاد کاظمی و سرپرست تیم آقای رهقی و حتی آنهایی که سال های قبل برای بادران زحمت کشیده اند از جمله آقای سیف الله پور و فرشید استحقاری کمال تشکر را دارم.»

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۶۰۸۴۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان