//
کدخبر: ۲۶۰۷۷۰ //

ورود خارجی ها به فوتبال ایران ممنوع می شود؟

یکی از مدیران سابق فوتبال ایران معتقد است که طرح ممنوعیت جذب بازیکن و مربی خارجی در استقلال و پرسپولیس باید شامل تمام لیگ‌ها و تیم‌ها شود چرا که توجیه اقتصادی ندارد.

ورود خارجی ها به فوتبال ایران ممنوع می شود؟
به گزارش فرتاک نیوز،

زارت ورزش و جوانان اعلام کرده تیم‌های استقلال و پرسپولیس تا اطلاع ثانوی از جذب بازیکن و مربی خارجی محروم هستند. البته هنوز جزییات بیش‌تری از این موضوع اعلام نشده که تا چه زمانی این ممنوعیت ادامه خواهد داشت. مسعود رضائیان در تازه‌ترین صحبت‌های خود اظهار داشت: باید حضور بازیکن و مربی خارجی در تمام فوتبال ایران ممنوع شود.
فکر می‌کنم تصمیم خیلی درستی است اگر تمام تیم‌ها محروم شوند. اگر به فساد مالی در این نقل و انتقالات ورود نکنیم، باز هم می‌توانیم استعدادهای فوتبال ایران را پرورش دهیم و سرمایه خودمان را در داخل کشور حفظ کنیم. جذب بازیکن و مربی خارجی در این شرایط اشتباه است.
 رضاییان در ادامه صحبت‌های خود با اشاره به آثار مثبت این ممنوعیت در صورت اعمال برای هر ۱۶ تیم لیگ برتری گفت: مگر جز این است که جذب بازیکن خارجی در لیگ دسته یک ممنوع است. آیا لیگ دسته یک ما از بین رفته است؟ آیا فرصتی پیدا نشد که جوانان ما با مبالغ کم‌تری فوتبال بازی کنند؟
او در واکنش به اینکه در حال حاضر دلار در ایران به سختی پیدا می‌شود و اکثرا شاهد شکایت خارجی‌ها از ایرانی‌ها هستیم گفت: اگر پول بازیکن خارجی را بدهند، خوب است اما نمی‌دهند. مدیرعاملی را دیدم که تیمش ۴ بازیکن خارجی گرفته بود. به او گفتم با این وضع اقتصادی چطور توانستی این کار را بکنی؟ گفت تحت فشار مردم این بازیکنان را آوردیم. مرگ یک بار، شیون هم یک بار؛ بازیکن و مربی خارجی را ممنوع کنیم.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۶۰۷۷۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان