//
کدخبر: ۲۶۰۷۵۳ //

اگر لیگ را تعطیل کنند حق پرسپولیس است که قهرمان شود

مهاجم تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان گفت: بعید است تیمی در این ۹ هفته به پرسپولیس برسد و اگر لیگ را تعطیل کنند حق پرسپولیس است که به عنوان قهرمان معرفی شود.

 اگر لیگ را تعطیل کنند حق پرسپولیس است که قهرمان شود
به گزارش فرتاک نیوز،

مهرداد بایرامی در خصوص شرایط این روزهای اعضای تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان اظهار داشت: فعلا در حال برگزاری تمرینات انفرادی در منزل هستیم تا بدن خود را در شرایط مسابقه حفظ کنیم، اما واقعا اگر تمرینات گروهی و مخصوصا هوازی نداشته باشیم از شرایط مسابقات دور خواهیم شد.

وی درباره وضعیت مبهم لیگ برتر فوتبال گفت: نزدیک به ۳ ماه است که شرایط به همین شکل است. امیدوار بودیم در این چند روز تکلیف مسابقات روشن شود، اما تا الان که هیچ اطلاع‌رسانی نشده است. ما حداقل ۳ هفته تا یک ماه نیاز به تمرین گروهی و بدنسازی داریم تا خود را آماده مسابقات کنیم.

مهاجم تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان تصریح کرد: از هفته آینده مسابقات بوندسلیگا برگزار خواهد شد. اگر قرار است لیگ ما هم ادامه پیدا کند بهتر است زودتر اعلام کنند تا تمرینات را آغاز کنیم. البته با شروع مسابقات احتمال مصدومیت‌ها بالا می‌رود. حتی احتمال دارد با شروع تمرینات بازیکنان مصدوم شوند و کار به مسابقه هم نکشد، در مجموع شرایط سختی است.

بایرامی در خصوص اینکه اگر لیگ را تعطیل کنند باید قهرمان را مشخص کنند خاطرنشان کرد: پرسپولیس در حال حاضر با ۱۰ امتیاز اختلاف در صدر جدول قرار دارد و در این چند سال هم خوب کار کرده است. به نظرم بعید است تیمی در این ۹ هفته به پرسپولیس برسد و اگر لیگ را تعطیل کنند این حق پرسپولیس است که به عنوان قهرمان معرفی شود.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۶۰۷۵۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان