//
کدخبر: ۲۶۰۴۴۹ //
روبرتو مورنو:

امیدوارم نیمار دوباره راهی بارسلونا شود

روبرتو مورنو، سرمربی موناکو در مورد انتقال احتمال نیمار به بارسلونا صحبت کرد.

امیدوارم نیمار دوباره راهی بارسلونا شود

به گزارش فرتاک نیوز، سه سال بعد از جدایی جنجالی نیمار از بارسلونا و انتقال 222 میلیون یورویی به پاری سن ژرمن، این بازیکن از تصمیم خود پشیمان شده و به شدت به دنبال بازگشت به نوکمپ است. حالا روبرتو مورنو به تمجید از تونایی های این ستاره 28 ساله و برزیلی پرداخت و مدعی شد درک می کند چرا بارسلونا خواهان جذب این بازیکن است.

روبرتو مورنو گفت: "من علاقمندم نیمار دوباره راهی بارسلونا شود. در نهایت تیمی در اندازه های بارسلونا باید بهترین بازیکنان جهان را در اختیار داشته باشد و نیمار بازیکنی است یک می تواند سرنوشت یک بازی را رقم بزند.

همچنین بازیکنی مانند نیمار می تواند کاری کند باقی هم تیمی هایش نیز نمایش بهتری داشته باشند. من کاملا درک می کنم که بارسلونا خواهان انتقال نیمار است."

روبرتو مورنو همچنین در مورد تصمیم دولت فرانسه در نیمه تمام ماندن لیگ نیز گفت: "از یک طرف این تصمیم به سود ما نبود، زیرا موناکو شانس حضور در رقابت های اروپایی در فصل بعد را از دست داد، اما حالا کمی اطمینان خاطر داده شده زیرا دولت فرانسه ممنوعیت برگزاری بازی تا ماه ژوئن را تمدید کرده است. این به ما اجازه می دهد تا پیش فصل را از ماه ژوئن شروع کرده و لیگ را در پایان ماه آگوست آغاز کنیم."

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۶۰۴۴۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان