//
کدخبر: ۲۶۰۴۰۵ //

داورزنی: ولاسکو یکی از گزینه‌های هدایت تیم ملی والیبال است

رئیس فدراسیون والیبال گفت: همه جوانب را بررسی می‌کنیم، اما ولاسکو همچنان یکی از گزینه‌های تیم ملی والیبال است.

به گزارش فرتاک نیوز،

محمدرضا داورزنی، رئیس فدراسیون والیبال درخصوص  گزینه آینده مربیگری در تیم ملی اظهار داشت:  همان‌طور که دوستان در جلسه هم‌اندیشی که در این هفته برگزار شد، مطرح کردند، هنوز به این پاسخ نرسیده‌ایم که مردم ما از تیم ملی والیبال در المپیک توکیو چه می‌خواهند. ما درباره این موضوع، بررسی می‌کنیم و درباره همه فرضیات بحث خواهیم کرد.

داورزنی: ولاسکو یکی از گزینه‌های تیم ملی است/ درخواست بازگشت به کار نداده‌ام

انتظار مردم رفتن والیبال ایران به جمع ۴ تیم برتر المپیک است

داورزنی افزود: با توجه به گروه‌بندی رقابت‌های المپیک، در شرایطی هستیم که تکلیف تیم ملی  در مرحله دوم با رقبایش مشخص است. ما با تیم‌های آمریکا، برزیل، ایتالیا و فرانسه مسابقه داریم و اگر در گروه خود، شرایط طوری شود که در رتبه سوم و چهارم قرار بگیریم، با این تیم‌ها باید بازی کنیم. باید بتوانیم انتظارات مردم از والیبال را برآورده کنیم و بتوانیم به جمع چهار تیم برتر المپیک برسیم.

لیگ و رده‌های سنی نوجوانان و جوانان با المپیک متفاوت است

داورزنی گفت: می‌خواهیم بررسی کنیم که در صورت اضافه شدن یک مربی طراز اول به تیم ملی، می‌توانیم به جمع ۴ تیم برتر المپیک برسیم یا نه. اهالی والیبال می‌دانند، والیبال در رده‌های نوجوانان و جوانان، با حضور در المپیک متفاوت است. همچنین مربیگری در لیگ با مربیگری در المپیک تفاوت دارد. ما این مسئله را بررسی خواهیم کرد و امیدوارم در هفته آینده نشست‌های کارشناسی برگزار کنیم و در نهایت درباره این موضوع نتیجه‌گیری کنیم.

داورزنی: ولاسکو یکی از گزینه‌های تیم ملی است/ درخواست بازگشت به کار نداده‌ام

در سال ۹۹ هیچ رویداد مهمی برای تیم والیبال وجود ندارد

داورزنی خاطرنشان کرد: تیم ملی بزرگسالان، تا پایان سال ۹۹، فعالیت برون‌ مرزی ندارد که بخواهیم برای آن دغدغه داشته باشیم. در سال جاری، ۲ رویداد مهم، به نام لیگ ملت‌های والیبال و المپیک را داشتیم که همه  این رویداد‌ها امسال برگزار نمی‌شوند. مربیان ما هر کدام در باشگاه‌ها کار خود را انجام می‌دهند، اما اول باید ببینیم چه گزینه‌هایی روی میز داریم و مطمئن باشید هرچه سریع‌تر به جمع‌بندی نهایی می‌رسیم.

ولاسکو همچنان یکی از گزینه‌های ما است

رئیس فدراسیون والیبال درباره شایعه بازگشت خولیو ولاسکو به تیم ملی، بیان کرد:  ما همه ظرفیت‌ها را بررسی می‌کنیم. یکی از همین افراد مدنظرمان، ولاسکو است که برای مردم ما جذابیت خاص خودش را دارد و مردم حس خوبی به او و نتایجی که با تیم ملی گرفته است، دارند. البته این مربی در حال حاضر، مسئولیتی در تیم‌های پایه کشور ایتالیا دارد که به‌خاطر کرونا، همه فعالیت‌ها  متوقف شده است. ولاسکو یکی از گزینه‌های مد نظر ما است، اما باید ببینیم می‌توانیم با او همکاری کنیم یا خیر.

مربی تیم ملی والیبال باید طراز جهانی داشته باشد

او درباره تبعیت نکردن بازیکنان تیم ملی از مربی ایرانی، خاطرنشان کرد: در جلسه هم‌اندیشی، گفتم که تیم ملی ایران، در شرایط خاصی قرار دارد. در حال حاضر چندین تن از نفرات برتر جهان در تیم ملی حضور دارند و همین موضوع توانمندی مربی آتی تیم ملی را مهم می‌کند. بازیکن تیم ملی والیبال ایران، طراز جهانی دارد و مربی تیم ملی باید طراز جهانی داشته باشد. البته به نظر من، مربیان ایرانی نیز  این توانمندی را دارند. من معاونت وزارت ورزش و جوانان را کنار گذاشتم تا به والیبال خدمت کنم. اگر بی‌انگیزه بودم، چنین کاری را انجام می‌دادم؟ باید تلاش کنیم، موفقیت‌هایی که در گذشته ریل‌گذاری شده است، ادامه دار شود.

داورزنی: ولاسکو یکی از گزینه‌های تیم ملی است/ درخواست بازگشت به کار نداده‌ام

لیگ را شهریور  آغاز می‌کنیم آن هم با برنامه بهتر

داورزنی درباره نگرانی اهالی والیبال از شرایط لیگ، بیان کرد: به احتمال بسیار زیاد لیگ امسال را از  شهریور آغاز می‌کنیم. به باشگاه‌ها و استان‌ها برای ثبت‌نام، ابلاغ کردیم. در آیین‌نامه اصلاحاتی قرار دادیم که طبق آن باشگاه‌ها باید در فرآیند کسب سهمیه و صعود از مرحله قبل را حضور داشته باشند. دیگر مثل قبل نمی‌شود تیمی بگوید من هزینه کردم و فدراسیون باید اجازه حضور ما را در لیگ بدهد. با ۸ یا ۱۰ تیم هم لیگ برتر را برگزار خواهیم کرد و می‌خواهیم با قرار دادن یک برنامه مناسب، ارزش لیگ را بیشتر کنیم.

درخواست بازگشت به کار نداده‌ام

وی درخصوص ماجرای بازنشستگی‌اش بیان کرد: باید همه ما از قانون تمگین کنیم. سازمان مربوطه به بازنشستگی، تاریخ بازنشستگی هر فردی را اعلام می‌کند و این موضوع هم فرآیند خاص خودش را خواهد داشت. قبلا می‌گفتند که من درخواست بازگشت به کار را داده‌ام که اصلا چنین چیز نبوده است.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۶۰۴۰۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان