//
کدخبر: ۲۵۹۱۳۷ //

همه چیز در مورد انتخاب سرمربی جدید تیم ملی

رئیس فدراسیون والیبال توضیحاتی درباره بررسی و برنامه‌هایشان برای انتخاب سرمربی تیم ملی داد.

همه چیز در مورد انتخاب سرمربی جدید تیم ملی
به گزارش فرتاک نیوز،

محمدرضا داورزنی در گفت‌وگو با برنامه رکورد در مورد انتخاب سرمربی تیم ملی والیبال اظهار کرد: ما متناسب با انتظاراتی که از تیم ملی والیبال است و می‌توانیم به آن جامه عمل بپوشانیم، کارمان را انجام می‌دهیم. تاکنون ۱۲ تیم به المپیک راه یافتند و مشخص شده ما در چه گروهی قرار داریم و با توجه به اینکه امکان راهیابی ما به جمع چهار تیم نهایی وجود دارد، در این باره تصمیم‌گیری می‌کنیم.

او ادامه داد: اینکه چه مربیانی در دنیا وجود دارند و در چه تیم و سطحی مشغول به کار هستند را بررسی می‌کنیم؛ آیا این امکان وجود دارد مربی درجه اولی به ایران بیاوریم یا خیر را مورد بررسی قرار می‌دهیم. باید به این موضوع توجه کنیم مربیانی که در سطح اول دنیا مشغول به کار هستند، با فدراسیون‌های دیگر قرارداد دارند و مربیانی هم که تیم‌هایشان به المپیک راه یافته، می‌خواهند به همراه تیم‌های خود به المپیک بروند.

رئیس فدراسیون والیبال تصریح کرد: ما باید از بین مربیان موجود و شرایطی که داریم، سرمربی تیم ملی را بررسی انتخاب کنیم. روز دوشنبه جلسه‌ای با مربیان و پیشکسوتان والیبال کشور خواهیم داشت و در آن نشست نیز انتخاب سرمربی تیم ملی را مورد بررسی قرار می‌دهیم تا بتوانیم تصمیم درستی بگیریم.

داورزنی با بیان اینکه باید مدیریت در منابع مالی و کسب نتایج قابل قبول برای تیم ملی را در نظر بگیریم، ابراز کرد: این موضوع را دنبال می‌کنیم که با چه مربی‌ای و در چه سطحی، می‌توانیم به اهدافمان برسیم.

او در خصوص احتمال انتخاب سرمربی داخلی گفت: اگر به این جمع‌بندی برسیم که با کادر فنی ایرانی می‌توانیم به خواسته خود برسیم، طبیعی است این اتفاق می‌اُفتد ولی با توجه به انتظارات مردم عزیزمان و سطحی که تیم ملی والیبال دارد، طلب می‌کند که نیمکت تیم ملی والیبال ایران وزن قابل قبولی داشته باشد و بتواند تیم ملی را به اهداف خود برساند.

رئیس فدراسیون والیبال اضافه کرد: پارامتر ما برای انتخاب مربی تیم ملی شاید یک مقداری بحث تأمین منابع مالی باشد، اما موضوع مهم، این است که ما واقعیت‌ها و انتظاراتمان از تیم ملی در المپیک را در نظر می‌گیریم.

داورزنی یادآور شد: با توجه به اینکه در هر شرایطی اگر در گروه خودمان سوم یا چهارم شویم، از مرحله گروهی بالا برویم و با ۴ تیم دیگر مثل برزیل، آمریکا، ایتالیا و فرانسه باید رقابت کنیم، به همین دلیل برای انتخاب سرمربی تیم ملی برآورد هزینه خواهیم داشت که باید چه انتظاری از تیم ملی داشته باشیم و در نشست کارشناسی به این موضوع می‌پردازیم تا به یک جمع‌بندی مناسب برسیم.

او در مورد اینکه انتظار مربیان خارجی دریافت قراردادهای ۱۰۰ هزار دلاری و بالاتر است، عنوان کرد: این موضوع را در نظر بگیرید که تیم ملی ایران مثل یک گردوی پوست‌کنده است و آمادگی کامل برای حضور در المپیک را دارد. خیلی‌ها هم آرزو دارند سرمربی تیم ملی ایران شوند.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۵۹۱۳۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان