//
کدخبر: ۲۶۰۱۸۲ //

آلوارو اودریوزولا : آرزویم موفقیت در رئال است

آلوارو اودریوزولا، مدافع رئال مادرید که هم اکنون به صورت قرضی در بایرن مونیخ توپ می زند می گوید زین الدین زیدان از او درخواست کرده بود در رئال بماند.

آلوارو اودریوزولا : آرزویم موفقیت در رئال است
به گزارش فرتاک نیوز،

مدافع راست اسپانیایی بعد از انجام ۵ بازی در نیم فصل اول برای رئال مادرید، در نقل و انتقالات زمستانی از این تیم جدا شد و به صورت قرضی راهی بایرن مونیخ شد. با این حال اوضاع اودریوزولا در بایرن مونیخ نیز تغییر نکرده و او پیش از تعلیق رقابت‌ها به دلیل شیوع ویروس کرونا تنها دو بازی برای باواریایی‌ها انجام داد.

آلوارو اودریوزولا در مصاحبه ای می گوید: " من هنوز هم با بازیکنان، کارمندان و حتی پزشکان باشگاه در ارتباط هستم. وقتی صحبت از جدایی شد من با زین‌الدین زیدان صحبت کردم و هنگامی که او علاقه بایرن به من را شنید، از آن حمایت کرد اما با این حال او نمی خواست که من رئال مادرید را ترک کنم. او یک مربی عالی است و شخصیت فوق العاده ای هم دارد."

اودریوزولا در رابطه با احتمال بازگشت به مادرید نیز گفت: " قبلا خواب دیده بودم که فوتبالیست می شوم. من برای رئال بازی کرده ام و متعلق به مادرید هستم. در حال حاضر به صورت قرضی در بایرن بازی می‌کنم و آرزویم موفقیت در رئال است. من واقعاً این رویا را دوست دارم.

من تقریباً تمام آرزوهای خود را برآورده کرده ام و تنها یک آرزو مانده که آن هم موفقیت با رئال مادرید است."

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۶۰۱۸۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان