//
کدخبر: ۲۶۰۰۵۵ //
«والده‌بباس» اقامتگاه شاگردان زیدان می‌شود

بازگشت رئال مادرید به زمین تمرینی خود

اعضای تیم فوتبال رئال مادرید به مرکز تمرینی خود برگشتند تا مهیای از سر گرفتن تمرینات خود شوند.

بازگشت  رئال مادرید به زمین تمرینی خود

به گزارش فرتاک نیوز و به نقل از نشریه آ اس اسپانیا، تیم فوتبال رئال مادرید فاز نخست از فرآیند بازگشت به تمریناتش را آغاز کرد.

زین‌الدین زیدان و شاگردانش که از اسفند سال گذشته در پی شیوع کرونا در اسپانیا، خانه‌نشین شدند و نه اجازه بازی داشتند نه اجازه تمرین، از ساعت 8:30 امروز‌ (چهارشنبه) به وقت محلی به زمین تمرینی والده‌بباس برگشتند. در کنار آنها تعدادی از بازیکنانی تیم دوم باشگاه، رئال مادرید کاستیا هم وارد این مرکز تمرینی شدند تا همگی در گروه‌‌‌های کوچک تست کرونا بدهند. طبق پروتکل تعریف شده توسط دولت اسپانیا، تمامی ورزشکان این کشور پیش از بازگشت به تمرینات باید تست کرونا بدهند تا از عدم ابتلای آنها به این ویروس و انتقال آن به دیگر هم‌تیمی‌های‌شان اطمینان حاصل شود.

با مشخص شدن نتیجه تست بازیکنان، آنها در اسرع وقت تمرینات خود را به صورت انفرادی آغاز می‌کنند، هرچند باشگاه هنوز تاریخی برای انجام این کار مشخص نکرده است.

بازیکنان رئال مادرید از صبح امروز به صورت نوبتی وارد اتاق انجام تست شدند و مابین انجام هر تست، 10 دقیقه فاصله وجود داشت تا اقدامات بهداشتی لازم نظیر ضدعفونی کردن محیط برای ورود نفرات بعدی صورت بگیرد. کریم بنزما، ادن ازار، لوکا مودریچ، ناچو فرناندس، مارسلو، فرلان مندی و گرث بیل به ترتیب اولین نفراتی بودند که به والده بباس رفتند و تست کرونا دادند. نکته جالب توجه اما ورود اکثر بازیکنان رئال مادرید بدون ماسک و دستکش بود و حتی برخی از آنها مانند مارسلو و مندی در حالی وارد والده بباس شدند که خودروی آنها سرنشیان دیگری هم داشت.

زمانی که نتیجه تست کرونا بازیکنان رئال مادرید مشخص و اعلام شود هیچ‌کدام از آنها به کرونا مبتلا نبودند. باشگاه همه اعضای خود را در والده‌بباس نگه خواهد داشت و این مرکز تمرینی را برای آنها به یک اقامتگاه دارای تمام تجهیزات تبدیل خواهد کرد که دیگر نیازی به خروج‌ آنها از آن محل نباشد. با توجه به آغاز پروژه‌های عمرانی مرمت و نوسازی ورزشگاه سانتیاگو برنابئو، تیم فوتبال رئال مادرید در ورزشگاه آلفردی دی‌استفانو - محل انجام بازی‌های رئال مادرید کاستیا - بازی‌های خانگی‌اش را انجام می‌دهد، ورزشگاهی که در کنار زمین تمرینی والده‌بباس واقع شده و دیگر نیازی به جابه‌جایی شاگردان زیدان در سطح شهر برای رسیدن به محل بازی‌های خانگی‌شان نخواهد بود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۶۰۰۵۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان