//
کدخبر: ۲۶۰۰۳۷ //

فابرگاس: اِزار در رئال مادرید خجالتی بوده است/ آینده فوق‌العاده‌ای را برای او پیش‌بینی می‌کنم

هافبک اسپانیایی تیم فوتبال موناکو معتقد است هم‌تیمی پیشین وی در رئال مادرید کمی خجالتی بوده است.

 فابرگاس: اِزار در رئال مادرید خجالتی بوده است/ آینده فوق‌العاده‌ای را برای او پیش‌بینی می‌کنم

به گزارش فرتاک نیوز، ادن اِزار که در تابستان گذشته سرانجام با قراردادی پنج ساله به ارزش 100 میلیون یورو از چلسی به رئال مادرید پیوست، در اولین فصل حضورش در جمع کهکشانی‌ها نتوانسته است آن عملکردی که در جمع آبی‌پوشان لندنی داشته را تکرار کند. مصدومیت‌هایی هم که این هافبک بلژیکی در این فصل به آنها دچار شده، مزید برعلت بوده تا او تنها در 15 بازی برای سفیدپوشان مادریدی به میدان برود که حاصل آن یک گل زده و پنج پاس‌گل بوده است.

سسک فابرگاس که بین سال‌های 2014 تا 2019 در چلسی با این هافبک بلژیکی همبازی بوده است، در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی «RTVE» اسپانیا، گفت: اِزار در چند بازی عملکرد خوبی را از خود در رئال مادرید به نمایش گذاشت، اما حقیقت این است که او را گاهی اوقات در این تیم خجالتی دیده‌ام. ادن بازیکنی است که همیشه در اوایل فصل‌ها شروع‌های سختی دارد. با این حال من آینده فوق‌العاده‌ای در رئال مادرید برای او پیش‌بینی می‌کنم.

ادن اِزار 29 ساله در ماه مارس و درست پیش از شیوع گسترده ویروس کرونا، قوزک پای خود را به تیغ جراحان سپرد و در حال حاضر در حال ریکاوری است. روبرتو مارتینس، سرمربی تیم ملی فوتبال بلژیک پیش از این گفته بود: می‌دانم که روند ریکاوری ادن به خوبی پیش می‌رود و او تا دویدن دوباره فاصله چندانی ندارد و مصدومیتش پیچیده نیست. می‌دانم که اِزار با قدرت بازخواهد گشت. ما خوش‌شانس بودیم که او درست پیش از شیوع ویروس کرونا عمل جراحی‌اش را انجام داد.

مسئولان برگزاری مسابقات لالیگا در فکر از سرگیری این رقابت‌ها از ماه ژوئن (ماه آینده میلادی) هستند، این در حالی است که تمامی بازی‌های باقیمانده فصل جاری احتمالاً پشت درهای بسته برگزار خواهد شد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۶۰۰۳۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان