//
کدخبر: ۲۵۹۹۴۴ //

برنامه نقل و انتقالاتی بارسا در دستان پوچتینو!

به نظر می‌رسد که در صورت انتخاب مائوریسیو پوچتینو به عنوان سرمربی نیوکاسل، او تلاش خود را برای انتقال فیلیپه کوتینیو به تیمش انجام خواهد داد.

 برنامه نقل و انتقالاتی بارسا در دستان پوچتینو!

به گزارش فرتاک نیوز و به نقل از مارکا، این روزها صحبت های زیادی در رابطه با انتقال احتمالی لائوتارو مارتینز و نیمار به بارسلونا شنیده می شود؛ انتقال هایی که باشگاه کاتالانی برای عملی کردن آنها به بودجه زیادی احتیاج دارد.

در بحث بودجه فیلیپه کوتینیو نقش اساسی را ایفا می کند چراکه فروش او می تواند پول زیادی را به باشگاه بارسلونا تزریق کند زیرا آن ها به هیچ وجه حاضر نیستند که ستاره‌های برزیلی خود را با مبلغی کمتر از ۸۰ میلیون یورو به فروش برسانند.

موارد گفته شده به این معناست که مائوریسیو پوچتینو در تابستان امسال می‌توانند نقش مهمی را در برنامه نقل و انتقالاتی باشگاه بارسلونا ایفا کند. سرمربی آرژانتینی اصلی‌ترین گزینه سران نیوکاسل برای حضور روی نیمکت این تیم به حساب می‌‌آید. از طرفی این اعتقاد وجود دارد که او علاقه زیادی به فیلیپ کوتینیو دارد و در صورت حضور در نیوکاسل برای جذب این بازیکن اقدام خواهد کرد.

skbowNbHS3EJ

در صورت بازگشت فیلیپه کوتینیو به فوتبال انگلیس، این موضوع می تواند به بارسلونا در راه تامین بودجه برای نقل و انتقالات پیش رو کمک ویژه‌ای کند. این انتقال می تواند یک وضعیت برد-برد برای همه باشد. کوتینیو به لیگ برتر انگلیس که علاقه زیادی به آن دارد بر می گردد، پوچتینو بازیکن مورد علاقه اش را جذب می‌کند و بارسلونا نیز بودجه مورد نیاز خود را برای نقل و انتقالات تابستانی را به دست می‌آورد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۵۹۹۴۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان