تاریخ انتشار: 1399/02/06 17:22
کد خبر: 64379

پیشنهاد معاوضه بارسا به تاتنهام برای جذب اندومبله

باشگاه بارسلونا خواهان جذب تانگوی اندومبله گران ترین خرید تاریخ باشگاه تاتنهام است.
 پیشنهاد معاوضه بارسا به تاتنهام برای جذب اندومبله

بارسلونا برای فصل بعد در صدد جذب یک هافبک تنومند با قدرت بدنی بالاست و برای این مهم، روی تانگوی اندومبله ستاره فرانسوی تاتنهام تمرکز کرده است. هافبکی که تابستان سال گذشته با هزینه ای گزاف از لیون به خدمت گرفته شد.

اندومبله درخواست مائوریسیو پوچتینو بود ولی پس از برکناری سرمربی آرژانتینی و آمدن ژوزه مورینیو، او جایگاه ثابت خود در تاتنهام را از دست داد. مشکلات با آقای خاص، شاید باعث شود دوران حضور او در باشگاه لندنی بیشتر از یک فصل نباشد و بارسا با علم به این قضیه، قصد دارد به صورت جدی برای جذب او اقدام کند.

مشکل اینجاست که پس از شیوع کرونا و تعطیلی فوتبال، بارسا نیز مثل دیگر تیم های بزرگ دنیا دچار مشکلات اقتصادی شده است و این مساله باعث خواهد شد تا باشگاه کاتالان نتواند مبلغ مورد تقاضای تاتنهام که قطعا بالا خواهد بود را پرداخت کند.

 

LaLiga - Barcelona: Umtiti and Dembele given task of convincing ...

به همین منظور سران بارسا دو بازیکن را به تاتنهام پیشنهاد کرده اند. طبق ادعای اسکای اسپورتس، این دو بازیکن، ساموئل اومتیتی و عثمان دمبله هستند.

دو بازیکن فرانسوی بارسا که به دلیل مصدومیت های متوالی، جایگاه خود در ترکیب اصلی را از دست داده اند ولی در تیمی مثل تاتنهام، قطعا کارآیی بیشتری خواهند داشت. دیگر بازیکنی که پیشنهاد  شد، آرتور ملو هافبک برزیلی بود که گویا مورینیو علاقه ای به او ندارد و پیشنهاد را رد کرده است.

مورینیو معتقد است اگر قرار به از دست دادن اندومبله باشد، باید بازیکنی جذب شود که از لحاظ فیزیکی در شرایط مشابه او باشد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4dymad

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بارسلونا و تاتنهام بازیکنان خود را معاوضه می کنند