//
کدخبر: ۲۵۹۷۷۸ //

خرید امتیاز استقلال و پرسپولیس؛خرید هزینه است!

پیشکسوت آبی پوشان گفت: سالهای زیادی است که از خصوصی سازی استقلال و پرسپولیس صحبت می‌شود اما بعید است این اتفاق رخ بدهد.

خرید امتیاز استقلال و پرسپولیس؛خرید هزینه است!
به گزارش فرتاک نیوز،

محمدرضا مهرانپور در گفتگو با خبرنگار اظهار داشت: شنیدم آقای خلیل زاده عضو محترم هیات مدیره استقلال در خصوص میلیچ و دیاباته صحبت کرد و از احتمال بازگشت آنها به ایران گفت. من از سیاست‌های باشگاه مطلع نیستم اما باید بگویم در صورتی که مسابقات از سر گرفته شود آبی پوشان به همه قوای خود از جمله این دو بازیکن خارجی نیاز دارند.

وی اضافه کرد: میلیچ بازیکن باتجربه‌ای است و عملکرد او هم در این فصل گواه همین مطلب است. نباید شرایط عدم بازگشت او فراهم شود. میلیچ در پست خود یکی از بازیکنان خوب است و به خصوص در آسیا می‌تواند بسیار تعیین کننده باشد.

پیشکسوت آبی پوشان در خصوص احتمال واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی بیان داشت: در اینکه تنها راه نجات این دو باشگاه خصوصی سازی است تردیدی نیست. اما با این شرایط من بعید می‌دانم این بار هم خصوصی سازی به مرحله عملیاتی برسد. سالهای زیادی است هر از گاهی این بحث داغ می‌شود اما به تدریج آب‌ها از آسیاب می‌افتد و می‌رود تا چند وقت دیگر.

مهرانپور در این رابطه تصریح کرد: خرید امتیاز استقلال و پرسپولیس در واقع خرید هزینه است. یعنی یک سرمایه گذار مثلاً برند این دو تیم را بخرد و به جای آنکه از آن درآمدزایی داشته باشد، برای آن هزینه کند. فلسفه بخش خصوصی این است که سرمایه گذار امکان درآمدزایی داشته باشد. در حالی که در فوتبال ایران امکان درآمدزایی به دلیل یکسری محدودیت‌ها و خلاء‌های قانونی که وجود دارد امکان پذیر نیست.

هافبک پیشین آبی پوشان در خصوص ادامه برگزاری لیگ برتر گفت: در هر صورت تکلیف این فصل باید مشخص شود و پرونده آن بسته شود. شاید راه‌هایی برای ادامه برگزاری مسابقات وجود داشته باشد. از جمله برگزاری مسابقات بدون تماشاگر یا برگزاری در شهرهایی است که کمتر ویروس کرونا آنها را تحت تاثیر قرار داده است.

وی در خصوص اعلام قهرمان مسابقات بدون بازی گفت: من بعید می‌دانم اصلاً چنین چیزی مطرح شده باشد که بخواهیم در باره آن صحبت کنیم. چون این طرح اصلاً قابلیت عملیاتی شدن ندارد. در لیگ فقط نباید تکلیف تیم اول مشخص شود و هر ۱۶ تیم به خصوص تیم‌های بالا و پایین جدول باید تکلیف شان مشخص شود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۵۹۷۷۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان